فردا، همزمان با عید مبعث شبکه‌های مختلف تلویزیون چند فیلم و انیمیشن ایرانی و خارجی را در جدول پخش خود قرار داده که از میان آنها می‌توان به خبرچین، بابابزرگ آهنی، زیر درخت هلو، پسر ارشد من، گاوصندوق، خط نقره‌ای، قهرمان واقعی، کنار تو می‌خندم، پولکی، به دام افتاده و... اشاره کرد.
کد خبر: ۶۷۷۸۸۲
نمایش فیلمی با بازی پژمان جمشیدی در تلویزیون

شبکه یک

فردا: ساعت 8 و 30 دقیقه، خبرچین ‌/‌ ساعت 16، یک ماه و ده روز

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «خبرچین» به کارگردانی ریک رمن‌وا، فردا ساعت 8 و 30 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «یک ماه و ده روز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدمجتبی یاسینی، فردا ساعت 16 از شبکه یک به نمایش درمی‌آید. پوراندخت مهیمن، وحید شیخ‌زاده، فریده دریامجد و سودابه گودرزی در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو

فردا: ساعت 8، ماشین‌ها 1‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، بابابزرگ آهنی‌/‌ ساعت 23، زیر درخت هلو

انیمیشن «ماشین‌ها 1» به کارگردانی جان لستر، فردا ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «بابابزرگ آهنی» به کارگردانی شینوبو یاگوچی فیلم دیگری از سینمای ژاپن است که فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «زیر درخت هلو» به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حمید مدرسی و مجید مدرسی فیلم طنزی است که فردا ساعت ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. حمید جبلی، ایرج طهماسب، فاطمه معتمدآریا و شهره لرستانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

شبکه سه

امروز: ساعت 23 و 30 دقیقه، شرف خانواده فاضل

فردا: ساعت 11 و 30 دقیقه، پسر ارشد من‌/‌ ساعت 14 و 30 دقیقه، گاوصندوق 2

فیلم تلویزیونی «شرف خانواده فاضل» به کارگردانی پوریا جاویدپور، امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. پژمان جمشیدی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، رضا رشیدپور، بیژن بنفشه‌خواه، عنایت بخشی، مهتاج نجومی و شقایق احمدی در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «پسر ارشد من» به کارگردانی سعید اسدی، فردا ساعت 11 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. رضا بابک، سیروس ابراهیم‌زاده و مریم امیر جلالی در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

این فیلم داستان پیرمردی است که در سن هفتاد سالگی تصمیم می‌گیرد ازدواج کند. او با پستچی محل دوست است، بنابراین برای یافتن یک همسر مناسب از مشورت و نظر او کمک می‌گیرد زیرا پستچی با همه همسایه‌ها و خانواده‌های دور و اطراف آشناست، اما پیرمرد یک شرط دارد.

فیلم تلویزیونی «گاو صندوق 2»، فردا ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش خواهد شد.

شبکه چهار

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، خط نقره‌ای

فیلم تلویزیونی «خط نقره‌ای» به کارگردانی آرتور هیلر، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه سینما 4 از شبکه چهار پخش می‌شود.

شبکه تهران

فردا: ساعت 9، ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 1‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، قهرمان واقعی‌/‌ ساعت 21 و 45 دقیقه، کنار تو می‌خندم

انیمیشن «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 1» فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود.

آنا فاریس، بیل هاردر، بروس کمپبل و اندی سمبرگ در انیمیشن «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 1» به جای شخصیت‌های این فیلم صحبت کرده‌اند.

فیلم سینمایی «قهرمان واقعی» به کارگردانی راج کومار سانتوشی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید.

فیلم تلویزیونی «کنار تو می‌خندم» به کارگردانی سیدوحید حسینی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی، فردا ساعت 21 و 45 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

شبکه شما

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، پولکی

فیلم تلویزیونی «پولکی» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد الهی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

سیاوش طهمورث، محمد ابراهیمی، سولماز آقمقانی، مینا دلشاد، مهرداد الهی و امیر نخجوان در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «پولکی» تولید مرکز چهار محال و بختیاری است.

شبکه پویا

فردا: ساعت 10 و 30 دقیقه، در هستی‌/‌ ساعت 21، شجاع

انیمیشن سینمایی «در هستی» به کارگردانی حمید رنجبران، فردا ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکـه پویا پخش خواهد شد. داستان این فیلم ماجرای زندگی رسول خدا(ص) را از کودکی، زمانی که پدر و مادرشان را از دست می‌دهند، روایت می‌کند. نگهداری حلیمه و عبدالمطلب از ایشان، وقایع دوران کودکی و جوانی و سپس ماجرای ازدواج ایشان با حضرت خدیجه(س) نیز به تصویر کشیده شده است.

انیمیشن «شجاع» به کارگردانی برندا، مارک اندروز و چاپمان فردا ساعت 21 از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «اختلاف»، «دربست تا لواسون»، «مستربین پلیس می‌شود 1»، «غرش استوایی» و «راننده» فردا ساعت 15،17، 19،21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها