صبح امروز - سه‌شنبه - رییس سازمان صداوسیما با معاون حقوقی رییس‌جمهور دیدار کرد.
کد خبر: ۶۷۵۸۳۱
دیدار ضرغامی با معاون حقوقی رییس‌جمهور

الهام امین‌زاده پس از این دیدار در گفت‌وگویی اعلام کرد، در دیدار با رییس و مدیران صداوسیما، توان و فعالیت‌های معاونت حقوقی ریاست جمهوری را بیان و ارائه کردم.

او افزود: در این دیدار گزارشی به رییس و معاونان رسانه ملی ارائه و مقرر شد درخصوص تنظیم لوایح و رسیدگی به طرح های در آستانه تصویب و همچنین تنقیح قوانین برنامه هایی تولید شود.

وی اضافه کرد: ضرورت قضازدایی از جامعه، مردم و دستگاه‌ها که هزینه‌های سنگینی را بر کشور تحمیل می‌کند نیز در این جلسه نقد و بررسی شد.

معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به این که پیگیری موضوعات حقوقی و قضایی، وقت مردم را گرفته است و در بسیاری از موارد باعث نگرانی آنان می‌شود، گفت: پیشنهادهایی را در این زمینه به رسانه ملی ارائه کردیم که بخشی از آن آموزش، اطلاع رسانی و ساده سازی قوانین است.

امین زاده افزود: ارائه قوانین ساده به مردم و اطلاع مردم از قوانین و تکالیف مردم و دستگاه های اجرایی در این مورد از موضوعاتی بود که در دیدار امروز با مدیران رسانه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

/Media/Image/1393/02/30/635362170109192907.jpg

/Media/Image/1393/02/30/635362170276992882.jpg

/Media/Image/1393/02/30/635362170410140211.jpg

وی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد که معاون حقوقی ریاست جمهوری در زمینه تولید برنامه، مجموعه های تلویزیونی، فیلم‌ها و برنامه‌های هنری برای سنین مختلف با رسانه ملی همکاری بیشتری داشته باشد تا مردم درخصوص قوانین بیشتر آگاهی یابند.

معاون حقوقی رییس جمهور ادامه داد: ‌همکاری رسانه ملی در این زمینه می تواند بار حقوقی بسیاری از احکام قضایی را که باعث رنجش مردم می شود کاهش دهد.

امین زاده یادآور شد: این همکاری در تولید برنامه های شبکه مختلف رسانه ملی اجرایی خواهد شد و ما پیشنهاد دادیم که اگر مشاور حقوقی در برنامه های رسانه ملی وجود داشته باشد می تواند موضوعات حقوقی به صورت ظریف، ساده و جذاب به مردم آموزش داده شود تا شاهد جامعه ای قانون مدار باشیم.

وی افزود: پیشنهادی را رییس رسانه ملی درباره پخش برنامه‌ای در شبکه نسیم با همکاری معاونت حقوقی ریاست جمهوری با عنوان «نسیم قانون» اعلام کرد که در این شبکه پر بیننده به مخاطب حقوق و قوانین آموزش داده شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها