آن روزها استقلال تحت پوشش وزارت رفاه اداره می‌شد و بر خلاف پرسپولیس وضع مالی بسیار خوبی داشت.
کد خبر: ۶۷۰۴۳۱
وقتی احمدی‌نژاد استقلالی عدالت را زیر پا می‌گذارد

اخیرا بخش سیاسی یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه‌ای طولانی با وزیر پیشین رفاه در دولت نهم داشته که این گفتگو با یک افشاگری بسیار جالب توسط پرویز کاظمی به پایان می‌رسد.

او ادعا کرده در کل دوران وزارتش تنها دو بار محمود احمدی‌نژاد به خاطر مسایل اضطراری مجبور شده نیمه‌های شب با وی تماس بگیرد که یک بارش به خاطر استقلال بوده است!

بقیه‌اش را بخوانید: «شب‌ها تماس می‌گرفت، اما برای کار خودش. من دو سه مورد داشتم. یکی در مورد بحث استقلال و یک دفعه هم راجع به بودجه زنگ زد. وزرا باید درباره موارد خودشان نظر داشته باشند. زنگ زد که چرا شما می‌خواهید در بودجه تغییرات بدهید؟ گفت همین که ما می‌گوییم باشد.»

وی در ادامه مورد استقلال را توضیح داد: «یک بار هم آقای دکتر قریب گفت نمی‌خواهم مدیرعامل باشگاه باشم. ما به یک جمع‌بندی رسیدیم که نباشد. تقریبا زمان رسانه‌ای شدن آن رسید. شب ساعت یازده، یازده و نیم بود که اخبار اعلام کرد قریب می‌رود. خاطرم نیست زریبافان یا احمدی‌نژاد با من تماس گرفت. گفت این را چرا می‌خواهید عوض کنید؟ گفتم خودش نمی‌خواهد. گفت باید راضی‌اش کنی که بماند. به قریب گفتم احمدی‌نژاد خواسته، فعلا یکی دو ماه دیگر بمان.»

در مورد تمایلات احمدی‌نژاد به رنگ آبی و باشگاه استقلال تا به حال حرف و حدیث‌های زیادی شنیده شده، اما این مدل نگرانی و پادرمیانی شبانگاهی برای ثبات مدیریت در یک تیم فوتبال، از آن دست اتفاقات تاریخی است که احتمالا لنگه ندارد.

جالب است بدانید آن روزها استقلال تحت پوشش وزارت رفاه اداره می‌شد و بر خلاف پرسپولیس وضع مالی بسیار خوبی داشت. در نهایت هم ابقای قریب باعث شد آبی‌ها در پایان لیگ پنجم به نخستین قهرمانی لیگ برترشان دست پیدا کنند…!(نامه نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها