احکام انضباطی دیدار مهرام و پتروشیمی

جریمه کامرانی و تذکر به نیکخواه

بازی دوم فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاههای ایران فردای روز اول در بندرامام برگزار شد و پتروشیمی باز هم موفق به شکست دادن مهرام شد.
کد خبر: ۶۶۹۶۸۳

به گزارش جام جم ورزشی ،در این مسابقه که با نتیجه 68 بر 66 به پایان رسید دو تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند. جاناتان گیبسون ستاره تیم جنوبی که در نیمه اول تنها هفت امتیاز داشت تا پایان بازی با 34 امتیاز بهترین امتیازآور تیمش بود. نژاد سینانوویچ هم با 14 امتیاز و 14 ریباند در کنار گیبسون بهترین بازیکن پتروشیمی بود.ارسلان کاظمی 6 امتیاز و 10 ریباند در این بازی ثبت کرد. حامد حدادی با 27 امتیاز و 21 ریباند آمار قابل توجهی در فینال دوم داشت و 5 بلاک شات نیز مقابل بازیکنان پتروشیمی بندرامام انجام داد. اوشین ساهاکیان با 13 امتیاز، 10 ریباند و چهار پاس منجر به گل دومین بازیکن موثر مهرام بود. صمد نیکخواه بهرامی 10 امتیاز، 6 ریباند و 5 پاس منجر به گل به ثبت رساند . مهرامی ها در این دیدار 26 درصد پرتاب موفق سه امتیازی در مقابل 32 درصد پتروشیمی داشتند و تنها 55 درصد از 22 پنالتی آنها گل شد. همچنین تیم تهرانی تعداد ریباندهای بیشتری با 47 ریباند مقابل 41 ریباند پتروشیمی بندرامام داشت و 34 امتیاز در منطقه 3 ثانیه به دست آورد در حالی که 22 امتیاز میزبان در این منطقه به دست آمد که نوع بازی موثر حامد حدادی برای مهرام را نشان می دهد.بازیکنان پتروشیمی بندرامام صبح دیروز در تهران اردو زدند تا خود را برای بازی های سوم و چهارم به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه شنبه آماده کنند.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره دیدار دوم فینال لیگ برتر بسکتبال گفت: نتیجه این بازی را به دلیل یک اتفاق واگذار کردیم اما در کل عملکردمان در این بازی هم خوب نبود در حالی که توانایی بازیکنان مهرام خیلی بیشتر از اینهاست. بازیکنانم طی این دو بازی در فاز حمله اصلا خوب کار نکردند و نتوانستند شوت‌های‌شان را به گل تبدیل کنند. باید این ضعف را برای دیدارهای باقیمانده برطرف کنیم چون اعتقاد دارم بازیکنان مهرام شایستگی‌های خیلی زیای دارند که آن را در بازی‌های آینده نشان خواهند داد.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: ما در بازی نخست تمرکز بیشتری داشتیم و توانستیم خیلی خوب در دفاع و حمله کار کنیم. بازی را مدیریت کردیم و برنده شدیم. در مسابقه دوم خب با توجه به اینکه حریف به دنبال کسب برد در خانه حریف بود مسابقه حساس‌تر بود و شرایط تغییر کرد. در کوارتر چهارم مسابقه بسیار نزدیک بود و ما بازیکن پست 4 و 5 یعنی ارسلان کاظمی و سینانوویچ را از دست دادیم که بازیکنان جایگزین خیلی خوب کار کردند و توانستند عملکردی راضی کننده به نمایش بگذارند. با همین عملکرد خوب تیمی توانستیم در مسابقه دوم نیز برنده باشیم.

نفت آبادان قهرمان لیگ یک شد

تیم بهشت هیرکان گرگان که در بازی خانگی هفته قبل موفق به شکست حریف نفتی خود نشده بود در آبادان موفق به تساوی بازی در وقت معمولی شد اما در وقت اضافی 83 بر 81 شکست خورد. نفت آبادان با توجه به برگزاری سری فینال دسته اول به صورت 2 برد از 3 بازی قهرمانی این فصل لیگ یک را به دست آورد.برای این بازی نفسگیر و نزدیک رضا جوادی ، بابک نقش مستی و غفور کاملی قضاوت کردند.داوران فینال لیگ یک با توانمندی هایی که از خود نشان دادند مسئولان سازمان لیگ را به استفاده آنها در ادامه فینال های لیگ برتر مجاب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها