مردی که با نقاب وارد خانه همسایه‌اش شده و پول‌های او را دزدیده بود، از سوی پلیس اراک در استان مرکزی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۷۷۶۴

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهر اراک از مردی نقابدار به اتهام سرقت پول‌هایش شکایت کرد. شاکی گفت: روز حادثه 300 هزار تومان را که باقیمانده حسابم بود از بانک گرفتم تا برای هزینه درمانم استفاده کنم. دقایقی از بازگشتم نگذشته بود که زنگ در به صدا درآمد. وقتی مقابل در رفتم مردی نقابدار که چاقو داشت، مرا تهدید کرد و به زور وارد شد.

وی اضافه کرد: مرد مهاجم از من خواست پول‌هایم را به وی تحویل دهم، در غیر این صورت مرا خواهد کشت و بعد مرا به درون خانه‌ام برد و با سرقت پول‌ها و محبوس کردن من در خانه متواری شد. ساعاتی بعد همسایه‌ها با شنیدن صدای کمک‌خواهی‌ام به کمکم آمده و مرا نجات دادند.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات برای دستگیری دزد نقابدار آغاز شد تا این که ماموران در تحقیقات از همسایه‌ها متوجه شدند یکی از آنها مردی معتاد است و همسایه‌ها چند بار از او شکایت کرده‌اند. در ادامه ماموران اطلاع یافتند او از زمانی که خانه مرد همسایه سرقت شده، خانه‌اش را ترک کرده و دیگر بازنگشته است. بنابراین مرد معتاد تحت تعقیب قرار گرفت تا این که دو روز پیش در یکی از محله‌های شهر دستگیر شد و با انتقال به پلیس آگاهی به سرقت پول‌های شاکی اعتراف کرد.

متهم گفت: روز حادثه هزینه خرید ماده مخدر را نداشتم. بنابراین با شناسایی مرد همسایه که تنها زندگی می‌کرد و آن روز از بانک بازگشته بود، او را تعقیب کرده و پول‌هایش را سرقت کردم.با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر سرقت‌ها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها