نماینده وزیر ورزش در رابطه با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ، از قطعی شدن هیات مدیره پرسپولیس خبر داد و گفت : اعضای جدید تا یکی دو روز آنیده اعلام خواهند شد .
کد خبر: ۶۶۶۷۸۹
هیات مدیره جدید پرسپولیس ، تلفیقی از پیشکسوتان و چهره های اقتصادی

به گزارش جام جم ورزشی امیر رضا خادم که دیروز با ایرنا گفت و گو کرده بود ، با اعلام اینکه اعضای هیات مدیره پرسپولیس تلفیقی از پیشکسوتان باشگاه و چهره های اقتصادی خواهند بود ، این نیز بدین خاطر است که آنها بتوانند باشگاه پرسپولیس را به شیوه مناسبی اداره کنند. بدون تردید وزارت خانه تمایل ندارد هیات مدیره و یا مدیرعامل به شیوه ضعیف اداره شود و بر این اساس در موضوع انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل ما سیاست های کلی را اعلام می کنیم و انتظارداریم براساس این سیاست ها ساماندهی شوند.اتفاقی که برای نخستین بارقرار است روی دهد این است که بتوانیم منابع مالی مطمئنی را برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حداقل تا قبل از واگذاری به بخش خصوصی فراهم کنیم.
وی در رابطه با وضعیت علی پروین ، علی دایی و امیر قلعه نویی ، گفت :همانطور که بارها گفته ام آنها و دیگر بزرگان هررشته ورزشی باید حفظ شوند چرا که این رشته ها با حضور این افراد دیده وبزرگ شده و قطعا باید باشند ، اما تصمیم گیری به طور جمعی خواهد بود. هیات مدیره را ما معرفی می کنیم اما درباره انتخاب مدیرعامل دخالت نمی کنیم.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان ، در رابطه با میزان بدهی های باشگاه پرسپولیس گفت : با اینکه هر روز بر میزان این بدهی ها افزود می شود ، اما باید بگویم حداقل بدهی پرسپولیس حدود70میلیارد تومان است. از این میلغ حدود 27 میلیارد تومان مربوط به قبل از مدیرعاملی رویانیان و43 میلیارد تومان بدهی 28 ماهه دوران مدیریت رویانیان بوده است.


نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که اگر صحبتی از بهم ریختگی مالی و یا میزان بالای بدهی می شود به هیچ وجه این مطالب به معنی متهم نمودن افراد به فساد مالی نیست چون خودم را به هیچ وجه در چنین جایگاهی نمی بینم و براساس اصولی که به ان معتقدم شک به وجود چنین اتفاقی نیز روا نیست. تا زمانی که مراجع ذی صلاح به آن رسیدگی نکرده اند هرگونه شائبه ای در این خصوص بی ربط و غیرانسانی است اما به صراحت عرض می کنم و معتقدم که سوء رفتارمدیریتی سبب این گونه اتفاقات می شود و این تنها مختص به حوزه ورزش نیست .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها