اخبار لیگ جزیره

مویس یک قدم تا اخراج

نتایج افتضاح منچستریونایتد در این فصل از رقابت های لیگ برتر باعث شده تا دیوید مویس سرمربی این تیم در یک قدمی اخراج قرار داشته باشد.
کد خبر: ۶۶۵۶۹۳
مویس یک قدم تا اخراج

سایت جام جم ورزشی -منچستریونایتد با سرمربی گری مویس نه تنها از جام حذفی و جام اتحادیه حذف شدند بلکه در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا نیز با شکست در مقابل بایر مونیخ از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

تیم منچستر یونایتد که فصل پیش قهرمان لیگ برتر انگلیس شده بود، هم اکنون با 57 امتیاز (23 امتیاز اختلاف با لیورپول صدرنشین) در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد و برای اولین بار طی دو دهه گذشته هیچ شانسی برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا در فصل آینده نیز نخواهد داشت.

آخرین بازی این تیم در لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه با شکست دو بر صفر در مقابل تیم اورتون پایان یافت تا گمانه زنی ها در مورد کوتاه بودن دوره سرمربیگری مویس در منچستر را تقویت کند.

تلویزیون اسکای نیوز انگلیس روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد: دیوید مویس احتمالا طی 24 ساعته آینده از تیم منچستر یونایتد اخراج خواهد شد.

این تلویزیون انگلیسی گفت: دیوید مویس در فصل جاری نتایج ضعیفی را در اولدترافورد کسب کرد که با استانداردهای بالای منچستر یونایتد همخوانی نداشت.

بر اساس این گزارش، ارزش سهام تیم منچستر یونایتد نیز در بازار بورس نیویورک حداقل دو درصد سقوط کرده است. مالکان این باشگاه هم اکنون آمریکایی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها