فردوسی پور مجری موفق تلویزیون، با برنامه 90 در این سال ها نشان داد می توان با تهیه و ساخت برنامه ای مناسب در دل مردم جا باز کند.
کد خبر: ۶۶۰۵۵۲
کلاس های پرطرفدار استاد عادل فردوسی پور

سایت جام جم ورزشی - عادل فردوسی پور را به عنوان مجری موفق برنامه پربیننده 90 می شناسیم اما تمام دنیای عادل فردوسی پور به برنامه 90 ختم نمی شود. این مجری پرکار تلویزیون کارهای زیاد دیگری برای انجام دادن دارد. او نه تنها در شبکه سوم سیما بلکه در شبکه ورزش هم برنامه ۱۲۰ را روی آنتن می‌برد و تهیه‌کنندگی و برنامه‌ریزی کامل این برنامه مهیج را انجام می‌دهد.
اما به عنوان مجری در برنامه ۱۲۰ حضور ندارد.
عادل فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف است و علاوه بر نویسندگی و تهیه‌کنندگی برنامه‌های ورزشی تلویزیون فعالیتی در زمینه علم و دانش و تدریس نیز دارد.
دانشجویان دانشگاه شریف می‌توانند مجری محبوب برنامه پرطرفدار ۹۰ را در کلاس‌های این دانشگاه برای تدریس درس زبان ببینید. جالب است بدانید کلاس های فردوسی پور در این دانشگاه طرفداران زیادی دارد و در ابتدای هر ترم کلاس های استاد فردوسی پور نخستین کلاسی است که ظرفیتش پر می شد. فردوسی پور هرگز در کلاس های خود مهمان راه نمی دهد و به هیچ کدام از دانشجویانش هم اجازه نمی دهد سر کلاس فیلم و یا عکس بگیرند.
عادل فردوسی‌پور علاوه بر فعالیت‌های داخلی در حال حاضر با مجله "ورلد ساکر" که یکی از نشریات معتبر دنیای فوتبال به حساب می‌ِآید نیز همکاری می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
اینم رالطفا بگید چه كادرقوی وپرتعدادی پشت صحنه دارند براش كار میكنند

نیازمندی ها