روزنامه گاتزتا دلو‌اسپرت ایتالیا

کواچ صید ارزشمند والیبال ایران بود!

روزنامه گاتزتا‌دلواسپرت‌ در ایتالیا انتخاب فدراسیون والیبال ایران در رابطه با خریداری کواچ‌ را بسیار خوب و عالی قلمداد کرد.
کد خبر: ۶۵۵۸۱۷
کواچ صید ارزشمند والیبال ایران بود!

سایت جام جم ورزشی - به نقل از روزنامه مشهور گاتز‌تادلوسپرت‌ طی گزارشی با تحسین عملکرد فدراسیون والیبال ایران در رابطه با خریدن کواچ نوشت:

ایرانی ها همیشه نگاهی ویژه به والیبال ایتالیا داشته و به دنبال صید مربیان صاحب نام در والیبال این کشور هستند، عملکرد آنها طی چند هفته اخیر در رابطه با برناردی‌ و آناستازی‌ نشان دهنده این واقعیت است، آنها بعد از اینک به دلایل کامل مختلف نتوانستند نظر برناردی‌ و آناستازی‌ را برای حضور در ایران جلب کنند متوجه بوبان‌ کواچ سرمربی صر‌بستانی تیم فوتبال پروجا‌ شدند، کسی که با توجه به پیشینه‌‌اش در والیبال ایتالیا انتخابی کاملا درست برای تهران محسوب شده و بدون شک می‌تواند وارث خوبی برای خولیو ولاسکو سر‌مربی اسبق تیم ملی ایران که چند هفته‌ای است راهی خانه‌اش در آرژانتین شده است و عنوان قهرمانی در آسیا را برای ایران از خود به یادگار گذاشته است، شود.

با توجه به کیفیت کاری تیم پرو‌جا در والیبال ایتالیا، عملکرد کواچ‌ را می توان بسیار خوب و قابل دانست. با توجه به ارزیابی ها کمترین کاری که او توانسته در تیم پروجا انجام دهد افزایش ذوق و انگیزه در میان بازیکنان این تیم و به نمایش گذاشتن عملکردی بسیار خوب و قابل قبول در مقابل تیم‌های بزرگ و مدعی حاضر در اسکودتو‌ است، این چیزی است که بینو ریتزوتو مدیر ورزشی باشگا پروجا که دارای حضوری تاریخی در این تیم است بر روی آن تاکید بسزایی داشته و با ناراحتی از توافق کواچ با تهران صحبت کرده است.



وی در مصاحبه‌ای با ابراز ناراحتی از جدایی کواچ از پروجا گفت: متاسفانه خبر توافق وی با تهران صحت دارد و ما همه از جدایی وی ناراحت هستیم زیرا هر آنچه که به رشد و پیشرفت ما طی مدت حضورش مربوط می‌شود فقط و فقط به کارهای خوب و منحصر به فرد وی بازگشته و این چیزی ایت که تحت هیچ شرایطی ما نمی توانیم آن را انکار کنیم، او رابطه‌ای بسیار خوب با روسای باشگاه داشته و توانسته اعتماد و اطمینان کامل آنها را به خود جلب کند. واقعیت این است که کواچ چیزی بیشتر و مافوق تصور‌تر از یک مربی است و تمام اعضای باشگاه پروجا این موضوع را تایید می‌کنند.

اظهارات مدیر ورزشی باشگاه پروجا نشان‌ دهنده یک حقیقت غیر قابل انکار در مورد بوبان است و ثابت می‌کند که وی با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این تیم توانسته خیلی خوبی پیش رفته و تواناییهایش را در مقایسه با مدعیان حاضر در سری A که از توان مالی بسیار زیادی برخوردارند و سرمایه گذاری‌های بیشتری در مقایسه با پروجا داشته‌اند به نمایش بگذارند.

بدون شک او بهترین و قویترین گزینه برای تیم ملی والیبال ایران است. تیمی که درکنار ولاسکو نشان داد از توان زیادی برای رشد و پیشرفت و رسیدن به مقامهای بین المللی برخوردار است و توانسته طی چند سال اخیر شایستگی هایش را نشان دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کواچ درکنار این تیم بطور حتم با توجه به پیشینه‌ای که در ایتالیا داشته می‌تواند عملکرد بسیار خوب و درخشانی داشته باشد و قدرتش را خیلی خوب همانند گذشته نشان دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها