مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم خراسان پس از تساوی ابومسلم مقابل پارسه تهران عنوان کرد: دیگر نمی‌دانیم چه کاری انجام دهیم، هیچ گاه برای هیچ چیز به کسی رو نینداخته بودم اما به خاطر ابومسلم به عالم و آدم رو زدم.
کد خبر: ۶۵۱۱۹۸
خداداد عزیزی : داوران به جای شیشلیک یک روز آبگوشت بخورند

خداداد عزیزی افزود: به حسین هدایتی هم رو زدم و به ما قول داد در حالی که مجبور به قول دادن نبود، با این حال هدایتی نیز تا امروز به قولش عمل نکرده است؛ در کنار آن به شورای شهر و مسوولان استان هم رو زدیم اما هیچکس کاری نکرد.

وی با اشاره به تساوی خانگی ابومسلم برابر پارسه تهران گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و 100 درصد از بازیکنانم راضی‌ام؛ موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی نتوانستیم نتیجه بگیریم اما در کنار این موضوع اشتباه‌های داوری بسیار پررنگ بود.

داوران می‌توانستند به جای شیشلیک یک روز آبگوشت بخورند!

مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم خراسان ادامه داد: داور اضافه وزن بسیاری داشت به حدی که نمی‌توانست سر صحنه‌ها حضور داشته باشد و نفسش کم می‌آمد.

عزیزی اظهار کرد: به همین دلیل داور مدام بازی را نگاه می‌داشت و از جریان می‌انداخت و اجازه نمی‌داد کارمان را انجام دهیم و با تمام این وقت کشی‌ها، در پایان تنها چهار دقیقه وقت اضافه گرفت.

وی با بیان اینکه داور اشتباه‌های بسیار زیادی داشت، تصریح کرد: در این دیدار یک پنالتی برای ما گرفته نشد در حالی که همه درستی آن را تایید می‌کردند و در بسیاری از صحنه‌ها که داور می‌توانست رای به ادامه بازی دهد، مدام سوت می‌زد و بازی را از جریان می‌انداخت.

عزیزی افزود: با توجه به وضعیت مالی تیم، یک هتل دو ستاره برای داوران رزرو کردیم اما آن‌ها به هتل ما نیامدند و با مراجعه به پدیده در یک هتل پنج ستاره ساکن شدند. درست است وضعیت تیم ما خوب نیست اما داوران هم می‌توانستند به جای شیشلیک یک روز آبگوشت بخورند!

در هفته‌های انتهایی لیگ دسته اول اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد

وی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به هفته‌های آخر لیگ دسته اول و افزایش حساسیت دیدارها، عنوان کرد: داوران باید دقت بیشتری کنند خصوصا در گروه الف که رقابت بسیار حساس‌تر شده است و مطمئنا اینگونه خطاها زیاد صورت می‎گیرد و در هفته‌های آخر اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد.

منشور اخلاقی تعطیل شده است

مدیر فنی تیم ابومسلم خراسان همچنین به منشور اخلاقی در فوتبال اشاره کرد و گفت: زمانی که من مربی و بازیکن بودم، یک منشور اخلاقی وجود داشت و حتی اشپیتیم آرفی در پیام به خاطر موی بلندش منشوری شد اما در حال حاضر در لیگ ما بازیکنانی هستند که خال‌کوبی دارند.

عزیزی ادامه داد: فکر می‌کنم این منشور فقط در زمان ما بوده و الان همه چیز تعطیل شده است و فدراسیون نظارتی نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها