بر اساس نتایج نظرسنجی انجمن دانش‌آموختگان علوم اجتماعی

بیش از ۷۰ درصد از «سبد کالا» ناراضی‌اند

در حالی که امروز برخی رسانه‌ها از توزیع مرحله دوم سبد کالا در سال آینده خبر داده بودند یک مقام مسوول در وزارت صنعت و تجارت به خبر گزاری ایسنا گفت: توزیع سبد کالا در مرحله دوم از نیمه دوم اسفند ماه آغاز می شود.
کد خبر: ۶۴۶۲۴۱
اخبار ضد و نقیض از زمان توزیع دومین سبد کالا

بهمن عبداللهی مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف کارکنان دولت در گفت وگو با تسنیم گفت: مرحله دوم توزیع سبد کالا احتمال زیاد سال آینده خواهد بود و امسال دیگر سبد جدیدی توزیع نمی‌شود. سبدی که در روزهای آینده توزیع می‌شود ادامه توزیع مرحله اول سبد کالا است و از آنجایی که جامعه هدف به طور کامل مشخص نشده بود، سبد مرحله اول در دو فاز توزیع شد.

این در حالی است که یک مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو باایسنا، با اعلام این خبر که توزیع سبد کالا از نیمه اسفند ماه آغاز می‌شود اظهار کرد: توزیع سبد کالا در مرحله دوم در حالی آغاز می‌شود که در حدود هشت میلیون نفر مشمول جدید برای دریافت سبد کالا تعریف شده است.

این مقام مسوول که نامی از وی برده نشده است با تاکید بر این‌که توزیع سبد کالا در مرحله دوم در سال جاری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برآوردها حاکی از آن است که مشمولان دریافت سبد کالا در مرحله اول کالاهای خود را تا نیمه اول اسفند ماه دریافت کرده و این امکان وجود دارد که از نیمه دوم اسفند ماه توزیع سبد در مرحله دوم آغاز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مالكی
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
چشمم اب نمیخوره مرحله دوم اجرا بشه امسال

نیازمندی ها