در سرقت از طلافروشی‌های اصفهان 4 عضو باند در یک لحظه طلاهای بدلی را جایگزین طلاهای واقعی می‌کردند

دستگیری دزدان طلافروشی‌ها

اعضای باند چهار نفره‌ای که از طلافروشی‌های چند شهر سرقت کرده بودند، پس از آخرین سرقت در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۴۵۵۴۴

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار استان اصفهان در این باره گفت: آبان امسال گزارش سرقت از طلافروشی از سوی یک باند چهارنفره شامل دو مرد و دو زن به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان اعلام شد.

سرهنگ بیگلری افزود: در پی این گزارش با اعزام ماموران به محل، تصاویر سارقان از دوربین مداربسته طلا فروشی به دست آمد و تحقیق برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز شد.

وی تصریح کرد: پس از دوماه از این سرقت، ماموران از سرقتی دیگر از سوی این باند در یکی از طلافروشی‌های شهر اطلاع یافتند و در عملیاتی سرکرده این باند را دستگیر کردند. با دستگیری اولین متهم، سه همدست وی از محل متواری شدند که با اجرای طرح مهار آنها نیز در خروجی شهر بازداشت شدند.

رئیس پلیس شهرستان برخوار خاطرنشان کرد: این متهمان دارای 20 فقره سابقه سرقت و محکومیت زندان هستند و در تحقیقات به 25 فقره سرقت از طلافروشی‌ها به روش کش و روزنی در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، کرج، قم و اراک اعتراف کردند.

وی در ارتباط با شیوه سرقت متهمان گفت: سارقان پس از ورود به مغازه طلافروشی و به بهانه انتخاب طلا از فروشنده تقاضای سینی انگشتری طلا می‌کردند و هنگامی که فروشنده سینی طلا را در اختیارشان می‌گذاشت، دو مرد متهم حواس مرد طلا فروش را پرت می‌کردند و در همان حال متهمان زن سینی طلای اصلی را جایگزین سینی بدلی کرده و از محل متواری می‌شدند.

با تشکیل پرونده برای متهمان تحقیق از آنها برای کشف دیگر سرقت‌ها ادامه دارد.

دستگیری سارقان طلافروشی در چهارمحال و بختیاری

در خبری دیگر، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری باند سارقان طلافروشی، طی دو مرحله عملیات در این استان خبر داد.

سرهنگ نورعلی یاری افزود: چند روز پیش و در پی سرقت از یک طلافروشی در شهرکرد، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی گفت: با تحقیقات میدانی، یکی از سارقان که طراح اصلی شناسایی و دستگیر و با اعتراف متهم، عضو دیگر باند نیز شناسایی و دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها