رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عاملان تخریب اموال عمومی در محله ارامنه تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۳۵۰۹۵
اراذل و اوباش در محله ارامنه وحشت ایجاد کردند

به گزارش ایسنا، سرهنگ علیرضا محرابی در این باره گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو‌ها از سوی عده‌ای از اراذل و اوباش در محدوده خیابان اجاره‌دار رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شروع تحقیقات دریافتند، تعدادی از اراذل و اوباش در حالی که مست بوده، تعادل روحی مناسبی نداشتند، با سلاح سرد از جمله قمه، چاقو، چوب و چماق در محله ارامنه با یکدیگر درگیر شدند که در این درگیری به تعداد زیادی از اموال عمومی و خصوصی مردم آسیب رسید.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پس از حضور عوامل کلانتری 106 نامجو، یکی از اراذل و اوباش به نام وحید که در بدنش آثار ضرب و جرح دیده می‌شد، دستگیر و پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس امنیت تهران بزرگ ارجاع شد.

محرابی با بیان این که ماموران پایگاه سوم اطلاعات و امنیت با بررسی میدانی و تعیین میزان خسارت احتمالی و همچنین شناسایی عاملان درگیری، دریافتند این درگیری دسته‌‌جمعی احتمالا به دلیل کدورت و کینه‌ شخصی آنها بوده است، گفت: بررسی میزان و شدت تخریب‌ها نشان از عدم تعادل روحی و مست بودن متهمان داشت.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان داد وحید (فرد دستگیر شده) از سال گذشته به علت برخی اقدامات شرورانه، تحت تعقیب یگان‌های انتظامی بوده و متواری بوده است.

در ادامه معلوم شد، وحید هنگام ارتکاب جرم در محله ارامنه در حالی که مست بوده، سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 206 به وی متلک می‌گویند و وحید نیز جواب راننده را می‌دهد و از آنجا که راننده خودرو نیز مست بوده، هر دو با قمه و چاقو به یکدیگر حمله می‌کنند و هر دو طرف زخمی می‌شوند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: طرفین دعوا برای ایجاد رعب و وحشت، با سلاح‌ سرد مثل چوب و چماق به خودروهای پارک شده یا عبوری، حمله و آنها را تخریب می‌کنند.

محرابی با اشاره به این که در نهایت با اقدامات اطلاعاتی، چهار نفر از اراذل و اوباش شرق تهران که در این درگیری دخیل بوده‌اند نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: وحید، نادر، سیاوش و اردشیر که جرایم متعددی از جمله خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر، مزاحمت برای نوامیس، زورگیری، ایجاد رعب و وحشت، آدم‌ربایی، تجاوز، عربده‌کشی مستانه و تخریب عمدی اموال عمومی و خصوصی را در کارنامه خود دارند، همراه پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
زهرا حسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
۰
۰
آقای سردار دكتر احمدی مقدم لطفا نسبت به این مهم كه بدین سادگی اراذل و اوباش در سطح شهر تهران (پایتخت ایران) مانور انجام می دهند پاسخگو باشید لطفا سری به كلانتری ها بزنید ببینید چه خبر است نمونه بارز آن كلانتری ... می باشد كه شب ها توان جمع اوری قاچاقچیان و معتادان و دزدان خیابان بهنام و فهیمی و مكاری را ندارد لطفا به داد مردم برسید
الف. حسنی سنبل آبادی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
۰
۰
به نظر من باید با شدیدترین وجه با این اراذل برخورد بشه !

نیازمندی ها