شناگران دیگر نمی توانستند از جیب خرج کنند

شناگران تیم ملی رفتند

هنوز از تیم ملی شنا خداحافظی نکرده ام

بیداریان: نه شغلی دارم و نه درسم را تمام کردم

شناگر ایران در المپیک لندن گفت: هنوز از تیم ملی خداحافظی نکردم، اما به خاطر نگرانی از آینده ام، استخر تمرینات را ترک کرده ام.
کد خبر: ۶۳۳۵۶۷
بیداریان: نه شغلی دارم و نه درسم را تمام کردم

محمد بیداریان شناگر سابق تیم ملی ایران، در ماده 100مترآزاد المپیک لندن با زمان ۵۲ ثانیه و ۹۳ صدم ثانیه در جایگاه ۴۲ ایستاد.

وی که در این ماده رکورد 51 ثانیه و 31 صدم ثانیه را در اختیار دارد، نتوانست در لندن این رکورد را تکرار کند و  مشکلات موجود در دوران آمادگی و استرس را دلیل این امر عنوان کرد.

وی که چند ماهی است استخر تمرینات را ترک کرده، در گفت و گو با جام جم ورزشی، هنوز امیدوار است  با بهتر شدن شرایط به تیم ملی بازگردد.

بیداریان گفت: 25 سال سن دارم، نه مشغول به کاری هستم و نه حتی توانستم درسم را تمام کنم.

وی افزود: پس از این همه سال تمرین و شرکت در مسابقات هیچ ثباتی در زندگی ندارم، اگر مسئولان ورزش بتوانند شرایط بهتری را فراهم کنند، دوست دارم دوباره برای تیم ملی شنا کنم.

بیداریان با اشاره به وضعیت فدراسیون در چند سال گذشته گفت: با بی ثباتی در مدیریت فدراسیون در چند سال گذشته و تغییرات پی در پی، تیم ملی شنا آسیب دید و ما امروز از دوران طلایی شنای ایران که سال 2009 بود فاصله زیادی داریم.

وی افزود: به هر حال با آمدن رضوانی به عنوان رئیس که از خانواده این فدراسیون است و می تواند ورزشکاران را درک کند، این امید می رود که شرایط نسبت به گذشته بهتر شده و ثبات به شنا بازگردد.

رکورددار 100 متر آزاد شنای ایران گفت: در حال حاضر تمرینات تیم ملی غیر متمرکز و زیر نظر کادر فنی دنبال می شود و  امید است  شرایط رکوردی شناگران حاضر در تمرینات بهتر شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نیوشا
Netherlands
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
۰
۰
عزیزم، امیدوارم كه هر چه سریعتر كلیه مسئولین در تمامی عرصه های ورزشی جدی باشند و درك كنند كه ورزش فقط فوتبال نیست، فقط كشتی نیست، بخصوص در این ورزش دوست داشتنی و شوق آور كه ایجاد نشاط و سرزندگی میكند نیز كوشا باشند و سرمایه گذاری لازمه را در این امر مهم بكنند.
تشكر برای همه تلاشهایت كه با وجود تمام نابسامنیها تا به آخر بودی و از صبر و شكیباییت ممنون و امیدوارم كه هر چه سریعتر همه جوانان نتیجه رنج و زحمتشان را ببینند بخصوص تو محمد عزیز./سلامت و موفق باشی

نیازمندی ها