آقا معلم اختلاق با تراکتوری ها را تکذیب کرد

جلالی: من و علی کریمی از یک جنس هستیم

بازگشت مجید جلالی به تراکتورسازی در حالی که توافق به تونی اولیویرا انجام شده بود غیر منتظره بود.
کد خبر: ۶۳۳۰۸۸
جلالی: من و علی کریمی از یک جنس هستیم

سایت جام جم ورزشی- جلالی آنچنان از دست تراکتوری ها دلخور و ناراحت بود که به نظر نمی آمد به همین زودی به تبریز برگردد اما تنها به فاصله 24 ساعت به کناره گیری اش دوباره پذیرفت که سرمربی تراکتورسازان باشد. مشخص نیست که چه در باشگاه تراکتورسازی می گذرد، باشگاهی که تا دو روز پیش عذر جلالی را خواسته بود حالا از او برنامه پنج ساله می خواهد. مجید جلالی امروز گفت و گویی با فارس درباره بازگشت عجیبش به تراکتورسازی انجام داده که خلاصه این گفت و گو در ادامه می آید:

- آپارتمانم را  تحویل داده بودم و می خواستم به سمت تهران حرکت کنم که با من تماس گرفتند و گفتند جلسه هیئت مدیره است و بیا.

- آقایان اسبقیان مدیرکل تربیت بدنی استان، پورجمشیدیان رئیس هیات مدیره باشگاه، ابراهیمی مدیرعامل کارخانه و سایر مسئولان باشگاه در این جلسه حضور داشتند. آنها از من خواستند که به کارم بازگردم و من هم واقعا برای حرف آنها احترام زیادی قائل هستم.

- صحبت های زیادی  مطرح شد و من همه مشکلات را گفتم. آقای پورجمشیدیان می گفت بنا را به آینده بگذاریم و گلایه ها را کنار بگذاریم. قرار بر این شد که با قدرت و حمایت همه جانبه به کار خود ادامه دهیم.

- من و زینی زاده(مدیرعامل تراکتورسازی) کدورتی با هم نداریم. ما اصولی در کار داریم و انتظارم این است که قواعد کار رعایت شود.

- علی کریمی نقشی در برکناری من نداشت. او بازیکن با تجربه ای است. خود او می داند وارد شدن در این ماجراها چه تبعاتی دارد و چه کار ناپسندی است.

- من و علی کریمی هر دو از یک جنس هستیم. من سال ها با خداداد عزیزی، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری کار کردم و همه اینها اخلاق و رفتار من را می شناسند و با هیچ کدام هم مشکلی نداشتم.

- من کماکان به تیم امیدوارم. شما خواهید دید که به امید خدا ما می توانیم دوباره به صدر بازگردیم. ما مدعی جام حذفی هم هستیم. من فقط بابت اتفافاتی که افتاد باید این را بگویم که شان مربیگری حفظ شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها