کد خبر: ۶۳۰۵۳۶
جباری: هواداران به صعود استقلال کمک کنند

علی جباری، رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال در خصوص بازی فردای استقلال مقابل ملوان اظهار داشت:‌ بازی‌های جام‌حذفی را به هیچ‌وجه نمی‌توان ساده گرفت مخصوصاً اینکه در این دیدارها فرصتی برای جبران وجود ندارد

به‌گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت  باشگاه استقلال، علی جباری، رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال در خصوص بازی فردای استقلال مقابل ملوان اظهار داشت:‌ بازی‌های جام‌حذفی را به هیچ‌وجه نمی‌توان ساده گرفت مخصوصاً اینکه در این دیدارها فرصتی برای جبران وجود ندارد. با این حال خدا را شکر شرایط استقلال خوب است و از آنجا که انگیزه بالایی برای قهرمانی دارد من فکر می‌کنم بتواند در این دیدار به پیروزی برسد.
جباری اضافه کرد: ملوان هم تیم خوب،‌ آماده و دونده‌ای است. این تیم بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد و همیشه فوتبال را خوب بازی می‌کند با این حال کادرفنی و بازیکنان استقلال که طی این چند بازی اخیر خوب عمل کردند، حتماً می‌توانند ملوان را هم شکست بدهند تا ان‌شاءا... در دور بعدی جام‌حذفی حضور داشته باشند.
 پیشکسوت استقلال از هواداران این تیم خواست به ورزشگاه‌ بیایند. او اعلام کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم با فوتبال قهر نکنند،‌ به استادیوم بیایند و به تیم محبوب‌ خود برای کسب پیروزی و قهرمانی کمک کنند. استقلال به حمایت هوادارانش نیاز دارد و این هواداران هستند که فردا می‌توانند به صعود استقلال کمک کنند.
 امیدوارم ورزشگاه آزادی فردا هواداران استقلالی زیادی را در خود ببیند تا همین اتفاق روحیه و انگیزه تیم را هم در کسب پیروزی بالا ببرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها