بازگشت آقای سوپر استار

مسی با هت تریک برگشت

توهین‌ به مسی کار ایرانی‌ها نبود!

مشایخی: مسی مثل دایی فوتبالیست برجسته دنیا است

پیشکسوت سیمای ایران معتقد است که لیونل مسی و علی دایی از بزرگان فوتبال دنیا هستند.
کد خبر: ۶۳۰۴۵۴
مشایخی: مسی مثل دایی فوتبالیست برجسته دنیا است

سایت جام جم ورزشی- جمشید مشایخی پس از حضور در تمرین امروز پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چه اتفاقی افتاده که در چند روز گذشته در میادین فوتبالی حضور یافته است، گفت: من دیگر پیر شده‌ام و شاید یادم رفته باشد که دو هفته پیش چه گفتم اما مسئله‌ای که حائز اهمیت است این است که نوجوانان و جوانان ما به ورزش روی آوردند و از قدیم درباره ورزش و انسانیت خیلی مسائل شنیده بودم. همانطور که می‌دانید اولین ورزش کشور ما ورزش زورخانه‌ای بوده که بعدها نام مولا علی(ع) هم به آن گره خورد. به نوعی ورزش‌های دیگر فرزندان ورزش‌ زورخانه‌ای هستند.

وی ادامه داد: در فوتبال انسان‌های بزرگی دیدم و امروز هم به همین صورت ورزشکاران ما در فوتبال، والیبال، بسکتبال و وزنه‌برداری همه پیروز هستند و امیدوارم موفق باشند اما مهمتر از هر چیز دیگری این است که ما در دنیا قهرمان اخلاق شویم و مثلا اگر تیمی که به آن علاقه‌مند هستیم شکست‌ خورد حرف‌های زشتی به هم نزنیم. بزرگترین نویسندگان خارجی دنیا درباره فرهنگ و ادب ما مطلب نوشتند و من از خودم حرفی نمی‌زنم.

پیشکسوت سینمای ایران در پاسخ به این سوال که آیا برای دیدار با مسی با علی دایی هم صحبتی داشتید، عنوان کرد: مسی فوتبالیست برجسته‌ای در دنیا است مثل علی دایی که همه جزو بزرگان هستند و با شخصیت و با اخلاق. اگر حرف و سخنی به مسی گفته شده صددرصد مطمئنم کار ایرانی‌ها نبوده چون ایرانی‌ها ادب و انسانیت دارند و به کسی توهین نمی‌کنند. من به خاک و مردم کشورم افتخار می‌کنم.

مشایخی در مورد اینکه چطور در این سن به این فکر افتاده تا با مسی دیدار کند گفت: اول این یک نیروی خدایی است و بعد هم نیروی ملت ایران.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها