تهیه‌کننده فیلم سینمایی "شهر موشها 2" از فیلمبرداری این پروژه در لوکیشن حفره "کرول موش" خبر داد و شخصیت این موش کور را معرفی کرد.
کد خبر: ۶۱۸۳۹۳
کپل «شهر موش ها» رستوران‌دار شده است

منیژه حکمت که این روزها همراه با مرضیه برومند کارگردان "شهر موشها 2" مشغول ساخت این پروژه سینمایی هستند به خبرنگار مهر گفت: تاکنون 45 درصد از فیلمبرداری این فیلم انجام شده است و هم‌اکنون مشغول گرفتن سکانس‌هایی مربوط به حفره "کرول موش" (موش کور) هستیم. حدود 15 روز دیگر فیلمبرداری صحنه‌های داخلی تمام می شود و ما وارد شهر موشها می‌شویم که این سکانس‌های شهری بسیار مهم است.

وی افزود: فیلمبرداری داخلی در خانه کپل انجام شده است و ما در قسمت شهر سکانس‌هایی را هم در رستوران کپل می‌گیریم.

این تهیه‌کننده در پایان با اشاره به اینکه ضبط موسیقی‌های کار روز گذشته به پایان رسیده است، بیان کرد: همانطور که می‌دانید "شهر موشها" یک فیلم موزیکال است. جا دارد از هنگامه مفید برای ترانه‌ها و بهرام دهقانیار آهنگساز فیلم تشکر کنم. ما 9 ترانه برای این کار در نظر گرفته ایم که فکر می‌کنم قطعا این ترانه ها مورد استقبال قرار گیرد. البته در نظر داریم همزمان با اکران فیلم تمام ترانه‌های "شهر موشها" در یک لوح فشرده وارد بازار شود.

 

و اما در قسمت دوم فیلم خاطره‌انگیز "شهر موشها" کپل و نارنجی دو شخصیت محبوب آن فیلم و مجموعه تلویزیونی با یکدیگر ازدواج کرده و کپلک و صورتی فرزندان آنها هستند. تاژ بانو نیز خدمتکار آنها است. کپل هم یک شهروند ثروتمند "شهر موشها" است که یک رستوران بزرگ در داخل این شهر دارد.

پروژه سینمایی "شهر موشها" به کارگردانی مرضیه برومند با فیلمنامه فرهاد توحیدی طی مراسمی در بوستان ولایت 5 مهرماه کلید خورد. این فیلم به تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی در بخش خصوصی ساخته می شود. همچنین محسن شاه ابراهیمی طراحی دکورها را برعهده دارد.

این فیلم برای اکران عمومی آماده خواهد شد که البته پیش از این تهیه کنندگان فیلم از تلاش برای نمایش آن در نوروز 93 خبر داده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ارش رهبر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
۰
۰
من عروسك كپل مدرسه موشها ی1 رامی خواهم.

نیازمندی ها