پس از آن که نصرالله سجادی امروز نتوانست رأی اعتماد نمایندگان مجلس را به دست آورد رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی دکتر محمود گودرزی را برای اخذ رأی اعتماد جهت تصدی وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
کد خبر: ۶۱۴۴۶۳
گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری متن نامه دکتر روحانی به این شرح است.

جناب آقای دکتر علی لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام
احتراماً، در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شرح حال و برنامه جناب آقای دکترمحمود گودرزی برای اخذ رأی اعتماد جهت وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌گردد.

حسن روحانی-رییس جمهوری اسلامی ایران


گودرزی:هرگز جناحی یا خطی عمل نکرده‌ام

گزینه جدید پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان پس از معرفی به عنوان وزیر گفت: بعید می‌دانم نمایندگان مجلس حساسیتی روی سوابق من داشته باشند چرا که هرگز جناحی یا خطی عمل نکرده‌ام.

محمود گودرزی در گفت‌وگو با فارس، در باره معرفی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: امروز به من اطلاع دادند که به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شدم و در این فرصت کم باقیمانده سعی می‌کنم با حضور در فراکسیون‌های مختلف مجلس برنامه‌های خود را ارائه دهم.

وی افزود: من تابع تصمیم مجلس هستم و هر تصمیمی که بگیرند، می‌پذیرم.

گزینه جدید وزارت ورزش و جوانان در مورد دلیل رای نیاوردن نصر‌الله‌ سجادی گفت: به طور کامل اتفاقات مجلس را پیگیری نکردم اما فکر می‌کنم مواردی در خصوص برنامه‌های ایشان در بخش جوانان مورد نقد قرار گرفت و برخی مشکلات سیاسی مربوط به گذشته نیز در این امر تأثیرگذار بود.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید این مشکلات برای شما هم دردسرساز شود، گفت: بعید می‌دانم نمایندگان مجلس در مورد سوابق من حساسیتی داشته باشند. من هرگز در فعالیت‌های گذشته‌ام رفتارهای جناحی و خطی نداشتم، در بحث دفاع مقدس نیز پرونده‌ام روشن است. به هر حال تابع نظر مجلس هستم.

گودرزی متولد 1334 و مدرک دکترا در رشته مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها