کاری از گروه موسیقی و سرود بسیج صداوسیما

نماهنگ «محمد (ص)» منتشر شد

(صوت)

ترانه جدید «مرگ بر آمریکا»

ترانه «مرگ بر آمریکا» با صدای حامد زمانی از طرف دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شد.ترانه «مرگ بر آمریکا» به مناسبت روز 13 آبان در واحد موسیقی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب تهیه شده است. شاعر این اثر «محمدمهدی سیار» و خواننده و آهنگساز حامد زمانی است و تنظیم آن را «امید رهبران» و میکس و مستر را «رضا پوررضوی» انجام داده است.(فارس)
کد خبر: ۶۱۱۷۴۹
ترانه جدید «مرگ بر آمریکا»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
۰
۰
درود بر حامد عزیز
حرف دل مظلومین را گفتی
نام علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
۰
۰
با سلام به امام وشهدا،تا آمریكا را برسر جایش ننشانیم هیچ مذاكره‌ای با او نخواهیم داشت.
حمیدرضا.ا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
۰
۰
هرچند از صدای حامد خوشم می آید ولی باید گفت كه متن ترانه ی او بسیار آشفته بود. درباره ی رابطه ی با آمریكا و سایر كشور ها همچون عربستان، عراق، كویت و ... سیاست های خارجی دولت باید با مسائل روز پیش برود. عراق هشت سال با ما جنگید و بسیاری از جوانان ما را به شهادت رسانید ولی امروزه اقتضا می كند با آنها روابط نزدیك داشته باشیم. پس بهتر كه در زمانی كه در شرایط مطلوب اقتصادی - سیاسی قرار نداریم سعی كنیم در راستای تنش زدایی خارجی، اهداف انقلاب را نیز محقق سازیم.
علی احمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
۰
۰
فكر نكنم همه چیز با خصومت حل بشه بعضی وقتها آدم باید كوتاه بیاد و حتی از دشمنش به نفع خودش استفاده بكنه یعنی تو ظاهر دوست باشند
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
۰
۰
آفرین.با زینب موافقم.آمریكا چقدر سرباز مارو كشته؟عراق چقدر!به نظر من آمریكا از كشورهای عربی و روسها خیلی خیلی برای ما بهتره!
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
۰
۰
اگر بحثی از ترانه برای عراق مطرح می شود باید این را هم در نظر داشت كه اگر حمایت و پشتوانه ی آمریكا از عراق نبود، عراق هرگز جرات حمله به ایران را نمی كرد! این ها همه شاید شیوه های متفاوتی داشته باشند اما مهم اینه كه از لحاظ تفكر همه مثل هم هستند. باید مطمئن بود مردم ایران هرگز مرگ بر آمریكا را فراموش نمی كنند.
صدرا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
۰
۰
به نظرم بهتره برخی از دوستان بیشتر تاریخ ایران را مطالعه كنند، در اون صورت هرگز این خیال براشون ایجاد نمیشه كه آمریكا رو با عراق مقایسه كنند و به این نتایج برسند. مطمئن باشید اگر كعبه در عربستان نبود و حرم امامان شریف در عراق نبود با عربستان و عراق هم هرگز سازش نمی كردیم.
پول
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
۰
۰
پول قبض برق برام اومده 250000 تومن از كجا بیارم؟ آخه پول اجاره یك طرف، برق یك طرف، آب یك طرف، گاز ؛ والا دیگه نمیكشl

نیازمندی ها