بیش از 20 نماینده مجلس در تذکری به رییس جمهور، خواستار لزوم هوشیاری معاون گردشگری رییس جمهور در مصاحبه زنده تلویزیونی و خودداری ازسخنان ضد فرهنگی و ضد علمی و مغایر با شئون مسئولان نظام درمورد قلیان و لزوم اصلاح آن شدند.
کد خبر: ۶۰۸۷۱۸
تذکر  به رییس جمهوردر مورد قلیان

صادقی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز مجلس ضمن قرائت تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور گفت: بیش از  20 نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان، لزوم هوشیاری معاون گردشگری رییس جمهوردر مصاحبه زنده تلویزیونی و خودداری از سخنان ضد فرهنگی و ضد علمی و مغایر با شئون مسولان نظام در مورد قلیان و لزوم اصلاح آن شدند.

همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس با بیان تذکرات شفاهی از اظهارات اخیر رئیس جمهور در مورد خالی بودن خزانه کشور و صحبت های رئیس سازمان فرهنگی و گردشگری در خصوص قلیان کشیدن انتقاد کردند.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر در پایان جلسه علنی امروز مجلس در بیان تذکر شفاهی خطاب به نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: این که آقای نجفی گفته قلیان کشیدن برای خانمها آزاد است جای تعجب است چرا که پزشکان معتقدند یک پک قلیان برابر 4 نخ سیگار است و ایشان و این اظهارات به جای اینکه به سلامت جامعه کمک کنند به آن آسیب می زند.

در ادامه همچنین مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران نیز در بیان تذکری خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: اظهارات اخیر رئیس جمهور در خصوص خالی بودن خزانه کشور مغایر مصالح ملی است.

وی گفت: همچنین اظهارات رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز در خصوص دخانیات مصداق جرم بوده و باید پیگیری شود.

همچنین در ادامه عبدالوحید فیاضی نماینده نور و محمود آباد در بیان تذکری خطاب به رئیس جمهور از وی خواست تا از به کارگیری بازنشستگان در دولت با عناوین و پست های مدیریتی پرهیز کنند.

وی همچنین با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر خالی بودن خزانه کشور گفت: این صحبت های آقای روحانی در حالی است که با صحبت های وزیر اقتصاد وضعیت مغایر است. ما از دولت می خواهیم واقعیت موضوع را به مردم اطلاع دهد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
۰
۰
آقایون نماینده دست از این مخالفت های بچه گانه بردارند و بگذارند دولت تدبیر و امید كارش را به نحو احسنت انجام دهد مگر تا حالا توانسته اید قلیان را از قلیانیها وسیگارو از سیگاری ها بگیرید ؟بیشتر شده كه كمتر نشده با كارهای شما بدتر شده كه بهتر نشده
بنفشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
۰
۰

واقعاجای تاسف داره كه معاون گردشگری كشیدن قلیان رااونم واسه خانمهاآزادبذاره استعمال دودازهرلحاظ مضره
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
۰
۰
فقط مشكل جوانان شده قلیان .....تسهیلات اشتغال ، ازدواج ، قولهای مسولین و نمایندگان در زمان تبلیغات انتخاباتی چی می شود؟ مشكلات جوانان را حل كنید جوانان دیگر سراغ دود نمی روند .قول می دهند
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
۰
۰
در این كه سخنان آقای نجفی كاملا اشتباه است حرفی نیست همچنین اعلام خالی بودن خزانه هم كه به یك لطیفه شباهت دارد .آقایان جایی كه به راحتی مصوبه امید آفرین مهر آفرین به راحتی لغو می شود و امید هزاران نیروی قراردادی نقش بر آب می شود .همین كه این نیروها معتاد نمی شوند جای شكر دارد .قلیان كه ....

نیازمندی ها