دبیر چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از رقابت ۲۷۰ فیلم ایرانی و خارجی در جشنواره امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۱۷۹
رقابت ۲۷۰ فیلم در جشنواره چهل و سوم فیلم رشد

به گزارش واحد مرکزی خبر، حمیدرضا کفاش در جمع خبرنگاران افزود: چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با شرکت 48 کشور خارجی و با موضوعات بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های این جشنواره در20موضوع از جمله دانش، علوم و فنون و نقش فناوری‌های نوین در آموزش و پرورش، فرهنگ ملل، اعتقادات، آداب و رسوم، فرهنگ و معارف اسلامی، مسائل تربیتی و آموزش دانش‌آموزان، کودکان استثنایی و ورزش و تربیت بدنی به نمایش در می‌آید.

دبیر چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد گفت: فیلم‌ها در گروه‌های نماهنگ، علمی، مستند، پویانمایی، تربیت داستانی کوتاه و تربیت داستانی بلند به نمایش در خواهد آمد.

کفاش افزود:1532 فیلم ایرانی و خارجی به دبیرخانه جشنواره رسیده است که پس از انتخاب هیات داوران270فیلم ایرانی و خارجی در بخش‌های مسابقه و جنبی جشنواره به نمایش در می‌آید.

وی همچنین اضافه کرد:14داور داخلی از صاحب نظران به نام کشورمان و 5 داور خارجی آثار این دوره از جشنواره را داوری خواهند کرد.

دبیر چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد خاطر نشان کرد: فیلم‌های منتخب جشنواره علاوه بر سینما فلسطین در10سالن و مجموعه فرهنگی در استان تهران و هرمزگان به نمایش در می‌آید.

این جشنواره بین‌المللی از سوم تا دهم آبان در تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها