سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش بخشی از خیابان گلستان در غرب تهران به دلیل گودبرداری در زمین پنج هزار متری و شکستگی لوله اصلی آب خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۱۶۸
ریزش خیابان در شهرک غرب

جلال ملکی در خصوص حادثه نشست زمین در خیابان گلستان شهرک غرب گفت: ساعت 5:28 صبح امروز نشست بخشی از خیابان گلستان جنوبی در شهرک غرب به آتش نشانان اطلاع داده شد که بلافاصله ماموران شش ایستگاه در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد در کنار محل نشست زمین، قطعه زمین پنج هزار متری وجود دارد که به عمق 40 متر گودبرداری شده و لوله آب کناری آن شکسته و به مرور زمان لایه های زیرین خاک را از بین برده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، 25 متر از خیابان فرو ریخته بود که آتش نشانان بی درنگ مشغول ایمن سازی شدند. ضمن اینکه با توجه به شکاف روی دیوارهای ساختمان های مجاور تمامی سکنه تخلیه و به محل امن منتقل شدند. خوشبختانه با توجه به اینکه این حادثه در ساعات اولیه روز اتفاق افتاد هیچ مصدومی نداشت.

وی افزود: هم اکنون محل در اختیار عوامل شهرداری، ستاد بحران و سازمان آب و فاضلاب قرار گرفته است.

ملکی با هشدار به برخی شهروندان افزود: متاسفانه در این حادثه برخی از شهروندان از خالی کردن خانه خودداری می کردند که باید بدانند فرمانده عملیات تمام جوانب را در نظر می گیرد و خطری وجود دارد که نباید کسی در آن محل وجود داشته باشد. از شهروندان می خواهیم به دستورات فرماندهان آتش نشانی برای حفظ ایمنی خودشان توجه کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اعلام اینکه آخرین بار آتش نشانان سه ماه قبل از این زمین بازدید کرده و توصیه های ایمنی لازم را ارائه کرده بودند، تاکید کرد: اکنون تیمی از کارشناسان در حال بررسی حادثه هستند تا مشخص شود که خیابان به دلیل شکستگی لوله آب یا گودبرداری ریزش کرده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها