مدیرعامل شهر جدید پرند خبر داد:

آمادگی افتتاح 20 هزار واحدمسکن مهر

مدیرعامل شهر جدید پرند از آمادگی افتتاح 20 هزار واحد در شهر جدید پرند خبر داد و گفت: عملیات اجرای شبکه های آب و فاضلاب و برق در سایت های مسکن مهر شهر پرند در مراحل پایانی قرار دارد.
کد خبر: ۵۹۸۰۰۵
آمادگی افتتاح 20 هزار واحدمسکن مهر

حبیب الله چاغروندی با اشاره به اینکه بین 85 تا 90 درصد واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پرند آماده واگذاری است، گفت: در 20 هزار واحد این شهر مردم ساکن شده اند و 20 هزار واحد هم آماده تحویل است.

وی با اشاره به اینکه مابقی واحدها حداکثر تا یکسال آینده تحویل متقاضیان می شود، افزود: واحدهای مسکن مهر بدون خدمات زیربنایی تحویل مردم داده نمی شود بنابراین همزمان با پایان کار در هر واحد به فاصله دو تا سه ماه خدمات زیربنایی هم تامین می شود.

مدیرعامل شهر جدید پرند با اعلام اینکه کار شبکه های خدمات زیربنایی در این شهر تقریبا به پایان رسیده است، افزود: همزمان انشعاب واحدها هم در حال تکمیل است که به زودی تحویل مردم داده می شود.

وی تصریح کرد: پس از پایان کار تامین خدمات زیربنایی، اقدامات مربوط به محوطه سازی این سایت ها شروع می شود که در مدت زمان کوتاهی این کار را هم به پایان می رسانیم تا هر چه زودتر 20 هزار واحد پرند آماده سکونت شود.

چاغروندی در خصوص اینکه واحدهای افتتاح شده در کدام سایت های پرند است، اظهار کرد: در هر فاز تعدادی واحد تمام شده و تحویل متقاضیان می شود که این فازها، چهار فاز جدید مسکن مهر در این شهر است که بصورت پراکنده و در قالب تعاونی های مختلف ساخت و ساز در آنها انجام می شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها