دوره آموزشی تفریحی محیط بانان در زیستگاه‌های یوزپلنگ آسیایی مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۵۸۹۶
محیط بانان زیستگاه‌های یوزپلنگ آسیایی آموزش می‌بینند

 پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی برای آشنایی هرچه بیشتر و ایجاد انگیزه در محیط بانان زیستگاه‌های یوزپلنگ با سایر زیستگاه‌ها و تبادل تجربیات، دوره آموزشی – تفرجی را در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی که در سال‌های 90،89 و 91 نیز توسط این دفتر برای محیط بانان زیستگاه‌های 10 گانه یوز اجرا شده بود با استقبال بسیار خوبی از طرف محیط بانان و مسئولین همراه شد که امسال نیز با برنامه ریزی صورت گرفته و حمایت مسئولین این دوره برگزار می‌شود.

این گزارش می‌افزاید، در این اردوی آموزشی تفرجی که با حضور کارشناسان دفتر پروژه یوزپلنگ برگزار می‌شود، شرکت کنندگان با سایر مناطق تحت حفاظت، رفتار آثار و نمایه‌های دیگر گونه‌ها و اکوسیستم‌های موجود از نزدیک آشنا می‌شوند.

گفتنی است، از هریک از زیستگاه‌های ده گانه یوز یک نفر برای شرکت در این اردو انتخاب خواهد شد؛ دوره مذکور از تاریخ 6/7/92 لغایت 12/7/92 و با همکاری ادارات کل محیط زیست استان‌های سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و مازندران برای بازدید از پارک ملی توران، مشهد مقدس، پناهگاه حیات وحش میاندشت، پارک ملی گلستان، پناهگاه حیات وحش میانکاله و دشت ناز ساری برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها