عملیات «فروغ جاویدان» منافقان با به اصطلاح خودشان، «ارتش آزادی‌بخش»، به غروب تبدیل شد.
کد خبر: ۵۸۳۵۸۶
وقتی «ارتش آزادی‌بخش» غروب کرد

علیرضا دلبریان، معاون گردان غواصی لشکر 21 امام رضا(ع) در دوران دفاع مقدس با بیان این مطلب، گفت: سردار شهید شوشتری و سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در«عملیات مرصاد» نقش به‌سزایی داشتند. آنها شخصیت‌های ملی هستند و نباید این شهدای گران‌قدر را صرفا متعلق به استان خراسان دانست. همچنین نباید از آنها بهره‌برداری سیاسی شود.

وی افزود: این دو سردار شهید، عملیات مرصاد را به خوبی فرماندهی کردند. من و دیگر همرزمان در جبهه‌های جنوب درگیر بودیم و خیلی از رزمندگان خراسان نیز در جنوب، عملیات می‌کردند.

 نقش ویژه‌ شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد

دلبریان خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی نقش ویژه‌ای در پیروزی عملیات مرصاد داشت و منافقین هم برای انتقام شکست سنگین در این عملیات، او را به شهادت رساندند.

معاون گردان غواصی لشکر 21 امام رضا (ع) در دوران دفاع مقدس افزود: شهید صیاد شیرازی یک ساعته عملیاتی مهم را طراحی کرد و این کار جز با روحیه عاشورایی به انجام نمی‌رسید. در طول جنگ با ارتش بعث هم حسن باقری همین روحیه جهادی را به نمایش گذاشت و این روحیه همیشه پاسخگوی نیاز ما بوده و خواهد بود.

وجه تمایز فرمانده منافقین و سرداران اسلام

این راوی دوران دفاع مقدس، حضور فرماندهان در خط مقدم جبهه جنگ را وجه تمایز رزمندگان ما از سربازان دشمن دانست و گفت: شهید صیاد شیرازی شجاعانه و با سرعت در صحنه حضور پیدا کرد و با منافقین مواجه شد. همچنین شهید شوشتری در خط اول، شانه به شانه بسیجی‌ها حضور داشت. این در حالی است که مسعود رجوی سرکرده منافقین تا اسلام‌آباد بیشتر جلو نیامد و پس از آن به سرعت عقب‌نشینی و فرار کرد چراکه آنها برای اهداف دنیوی عده‌ای را به کشتن دادند ولی شهید شوشتری و شهید صیاد شیرازی هدف دیگری را دنبال می‌کردند و آن حفظ میهن و سعادت اخروی خودشان بود.

منافقین سرعت عمل احمقانه‌ای داشتند

وی اظهار کرد: منافقین سرعت عمل احمقانه‌ای به خرج دادند و با پیشروی در یک جاده آسفالت، به امید تصاحب شهرها جلو ‌آمدند و سمت چپ و راست خود را رها کردند و همین باعث زمین‌گیر شدن سریع آنها شد.

عملیات «فروغ جاویدان» به غروب تبدیل شد

دلبریان افزود: پس از پذیرش قطعنامه 598، رجوی دستپاچه شده بود و فکر می‌کرد در این شرایط، ایران از سر ضعف قطعنامه را پذیرفته و منافقین می‌توانند کشور تصرف کنند. اما در واقع آنها با پای خودشان به گورستان آمدند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كرد ایرانی
Netherlands
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
۰
۰
ننگ بر منافقین ( سازمان تروریستی مجاهدین خلق ) وطن فروشان و خیانت كاران به وطن , قاتلان فرزندان ایران , مرگ بر مسعود رجوی و مریم رجوی جیره خوران استكبار

نیازمندی ها