اخبار فوتبال اروپا

23 چلسی بر تن وین رونی

در فوتبال اروپا همچنان مهم ترین اخبار پیرامون سرمربی جدید بارسلونا است، البته انتقال سسک فابرگاس از بارسلونا به منچستر یونایتد و از سویی پیوستن احتمالی رونی به چلسی از دیگر اخبار مهم فوتبال اروپاست.
کد خبر: ۵۸۲۸۲۷
23 چلسی بر تن وین رونی


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ در ادامه مروری به مهم ترین اخبار امروز فوتبال اروپا خواهیم داشت:
مهاجم تیم ملی ایتالیا همبازی دژاگه می شود
پابلو دانیل اسوالدو مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا که به شکل عجیبی در فهرست فروش آ ث رم گذاشته شده است به احتمال بسیار زیاد به فولام می رود تا همبازی اشکان دژاگه بشود.
اسوالدوی 27 ساله که اخیرا با هواداران رم هم درگیری هایی داشته در آستانه جدایی از رم قرار دارد و مقصد بعدی او به احتمال بسیار زیاد فولام است هر چند او از ساوتهمپتون هم پیشنهادی در دست دارد. اسوالدو نیز تنها به گفتن این اکتفا کرده که بازی کردن در لیگ برتر انگلیس برای او هیجان انگیز است .
اسوالدو در حالی در آستانه جدایی از رم قرار گرفته است که ناپولی را تنها مشتری ایتالیایی خود می بیند.

شماره 23 چلسی برای رونی
مورینیو آنقدر از آمدن رونی به چلسی اطمینان دارد پیراهن شماره 23 این تیم را برای او کنار گذاشته است.
  دیلی استار گزارش داد از آنجایی که پیراهن شماره 10 چلسی در اختیار خوان ماتا است رونی در چلسی باید پیراهن دیگری به غیر از 10 بپوشد. رونی 27 ساله چه در تیم ملی انگلیس و چه در منچستر یونایتد شماره 10 را می پوشد اما تنها پیراهن موجود برای او در چلسی شماره 23 است. پیراهن شماره 23 چلسی پیش از این متعلق به دانیل استاریج بود که به لیورپول منتقل شده است.

تلاش برای حفظ گرث بیل
در حالی که مهاجم ولزی تاتنهام روز به روز به رئال مادرید بیشتر نزدیک می شود سرمربی این این تیم عنوان داشت که نهایت تلاش خود را برای حفظ وی به کار می برد.
آندرس ویلاس بوآس گفت: "واقعیت این است که بیل بیشتر از هر زمانی به رئال مادرید نزدیک شده است اما من اجازه این انتقال را نمی دهم و تمام سعی و  تلاش خودم را به کار می برم تا بیل را به امضای یک قرار داد جدید با تاتنهام راضی کنم. "
در حالی ویلاس بوآس از حفظ بیل می گوید که هیچ بازیکنی به اندازه گرث بیل در فصل نقل و انتقالات تابستانی سرگردان نبوده است . گرث بیل که فصل گذشته به عنوان بازیکن برتر لیگ برتر انگلیس انتخاب شد اخیرا پیشنهاد مالی جدیدی هم از سوی منچستر یونایتد دریافت کرده است البته او در گفت و گو با رسانه ها بارها تاکید کرده که در صورت جدایی از تاتنهام فقط به رئال مادرید می رود.
زین الدین زیدان اسطوره باشگاه رئال مادرید نیز در ماه های اخیر تلاش زیادی را برای کشاندن بیل به رئال انجام داده است، از سویی پیشنهاد 62 میلیون پوندی رئال به بیل احتمال حضور او تیم مادریدی را به جای تاتنهام تقویت می کند.

نگرانی پلگرینی از ضعف من سیتی در فصل نقل و انتقالات
سرمربی شیلیایی و جدید منچسترسیتی از اینکه این تیم در فصل نقل و انتقالات فعالیت چشمگیری نداشته به مسئولان این تیم هشدار داد.
مانوئل پلگرینی اظهار داشت: "منچسترسیتی هنوز تیم کامل شده ای نیست و من از این بابت احساس نگرانی شدیدی می کنم. باید اعتراف کنم که ما در فصل نقل و انتقالات از رقبایمان یعنی چلسی و منچستریونایتد عقب تر افتاده ایم که این اصلا خوب نیست. ما تا امروز 90 میلیون پوند برای جذب بازیکن خرج کرده ایم اما هنوز کامل نشده ایم. "
منچستر سیتی تا امروز در فصل نقل و انتقالات فرناندینهو، خسوس ناواس، آلوارو نگردو و استفان جووتیچ را جذب کرده امخا پلگرینی جذب این بازیکنان را برای ماندن در کورس قهرمانی کامل نمی داند.
پلگرینی هم اکنون پپه مدافع رئال مادرید را می خواهد که انتقال این بازیکن به من سیتی با مخالفت آنچلوتی سرمربی رئال به لیگ برتر انگلیس منتفی شده است.

سوارز با 36 میلیون پوند به آرسنال می رود
هر تیمی به لوییس سوارز مهاجم لیورپول پیشنهاد می دهد او بی درنگ پاسخ مثبت می دهد چرا که تحت هیچ شرایطی دیگر نمی خواهد در لیورپول بماند.
با وجود اینکه سوارز هنوز مذاکراتی جدی با آرسنال نداشته است اما از اینکه قرار است برای این تیم بازی کند ابراز رضایت می کند. او که تا پیش از این مذاکراتی با رئال مادرید داشت و حتی تا آستانه عقد قرارداد با این تیم پیش رفته بود اکنون می خواهد به پیشنهاد توپچی های لندن پاسخ مثبت بدهد تا از تیمی که فصل سختی را در آن پشت سر گذاشت جدا شود.
آرسنال امیدوار است این مهاجم 26 ساله و اروگوئه ای را به خدمت بگیرد ، هر چند لیورپولی ها دو بار به آنها پاسخ منفی داده اند.
آرسنال هم اکنون برای جذب این مهاجم ملی پوش و گلزن لیورپول 36 میلیون پوند پیشنهاد داده است.
سوارز در فصل جاری لیگ برتر با گاز گرفتن مدافع چلسی جنجال ساز شد و به همین دلیل 10 جلسه از همراهی تیمش با حکم انضباطی بازماند.

مسی: من واسطه آوردن مارتینو نبودم
پس از اینکه مربی دوران نوجوانی لیونل مسی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد برخی رسانه ها از نقش مسی برای آوردن این مربی به بارسا گفتند، موضوعی که این ستاره آرژانتینی تکذیب می کند.
  مسی به روزنامه ال موندو دپورتیو گفت: " او قهرمان من در زمانی که در نیواولدبویز بازی می کردم بود . شخصیت او را بسیار دوست داشتم و حتی با پدرم هم رابطه ای صمیمانه پیدا کرده بودم اما اینکه او با واسطه من به کاتالان آمده را نمی پذیرم ، من هیچ نقشی در این اتفاق نداشتم."
وی افزود:" از اینکه با مربی سابقم کار می کنم بسیار خوشحالم ولی از اینکه آمدن او را تصمیم من می دانند اصلا احساس خوبی ندارم. هر کسی در بارسلونا نقشی دارد و مسلما نقش من این نیست که برای باشگاهی همچون بارسلونا مربی پیدا کنم. "

هافبک ناراضی پاری سن ژرمن به سری آ می رود
مارکو وراتی هافبک تیم پاری سن ژرمن فرانسه اعلام کرد که دیگر تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد.
  وراتی در حالی از تمایل خود برای جدایی از تیم فرانسوی می گوید که تا سال 2017 قرارداد دارد. این هافبک 20 ساله هم اکنون از دو تیم حاضر در سری آ –فیورنتینا و ناپولی – پیشنهاد دارد و این دو تیم به طور جدی خواهان وراتی هستند.
وراتی سال 2012 از پسکارا به پاری سن ژرمن پیوست اما به فاصله یک سال دوباره قصد بازگشت به سری آ ایتالیا را کرده است. دلیل اینکه او دقیقا برای چه می خواهد از پاری سن ژرمن جدا شود مشخص نیست اما اظهار نظر دو ماه پیش او مبنی بر اینکه لوشامپیونه فرانسه به اندازه ای که او فکر می کرده جذاب نیست می تواند دلیلی برای تمایل او برای بازگشت به فوتبال ایتالیا باشد.

هافبک تیم ملی ژاپن  در راه میلان
کیسوکه هوندا ستاره ژاپنی تیم زسکا مسکوی روسیه در آستانه پیوستن به تیم آث میلان ایتالیا قرار دارد.
  هوندا امیدوار است تا آخر هفته آینده مقدمات انتقالش به تیم میلانی فراهم شود. این هافبک ملی پوش تیم ملی ژاپن که شم گلزنی بسیار بالایی دارد قراردادش با زسکا مسکو به پایان رسیده و می تواند بدون هیچ مشکلی به میلان برود. در صورت نهایی شدن این انتقال هوندا یک قرارداد 5 میلیون یورویی با تیم ایتالیایی امضا می کند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها