نیمار، ستاره 21 ساله برزیلی حالا و بعد از مدت ها انتظار می تواند شانه به شانه لیونل مسی بازی کند.او که در بازار نقل وانتقالات تابستانی بعداز هفته ها جنجال به تیم کاتالان پیوست، دراین باره صحبت کرده و گفته که پیوستن به بارسا به منزله تحقق یک رویا بوده.
کد خبر: ۵۸۱۴۳۸
نیمار:  بعد از گلزنی با مسی می رقصیم


 به گزارش سایت گل ، نیمار در رویداد تبلیغاتی پاناسونیک، درباره حضورش درکنار مسی در ترکیب بارسا گفت:« امیدوارم که زوج من و لیونل مسی در بارسلونا به تاریخ بپیوندد و در طول دوران حضورم در باشگاه بارسلونا هم به اندازه حضورم در سانتوس احساس خوشبختی کنم. اودراین باره گفت:« امیدوارم که ارتباط من ومسی به تاریخ بپیوندد.ما همه شرایط لازم برای محقق کردن این خواسته را داریم و این افتخاری بزرگ و یک رویای تحقق یافته است: بازی درکنار بهترین بازیکن دنیا. این موضوع نقش پررنگی درانتخاب تیمم در قاره اروپا داشت.»

ستاره جوان برزیلی درجریان این مراسم تبلیغاتی که به بهانه تمدید قرارداد او با پاناسونیک ترتیب داده شده بود، در کنفرانس خبری کوتاهی شرکت کرد والبته از توقعاتی که از مسی دارد به این نکته اشاره کرد که دوست دارد تا مسی رقص برزیلی یاد بگیرد تا با هم با این رقص گلهایشان را جشن بگیرند. منظور نیمار همان رقصی بود که بعد از گلزنی درسانتوس و تیم ملی برزیل با هم تیمی هایش به نمایش می گذاشت:« من شوخ هستم و اگر مسی این رقص را یاد بگیرد، همه از این رقص خوششان می آید.»

ستاره جوان برزیلی به علاوه درمورد دوران تازه ای که در بارسلونا انتظارش را می کشد گفت:« من واقعا خوشبخت هستم. دوره جدیدی در زندگی ام آغاز شده؛ دوره ای کاملا جدید و امیدوارم که مثل دوران حضورم در سانتوس مملو از شادی باشد و البته روزی بتوانم به سانتوس بازگردم. من در سانتوس دوران خیلی خوبی را پشت سرگذاشتم ولی الان تیم جدیدی دارم و زندگی جدیدی انتظارم را می کشد و همه چیز روی بارسلونا متمرکز شده است. نقل مکان از برزیل به اروپا، احساسات فراوانی را به همراه داشت که غیرعادی است.نه فقط برای خود من، بلکه برای تمام اعضای خانواده ام هم همین طور. امیدوارم که این داستان هم به اندازه داستان حضورم در سانتوس زیبا باشد. امیدوارم که درزودترین زمان ممکن با شرایط تطبیق پیدا کنم.»

او در مورد انجام اولین بازی رسمی اش با پیراهن بارسلونا که در روز2 آگوست درمقابل تیم سابقش، سانتوس در خاک اسپانیا بگزار می شود گفت:« سخت خواهد بود ولی تمام توانم را برای کمک کردن به تیمم به کار می گیرم؛ البته من مثل همیشه به سانتوس احترام می گذارم. سانتوس تیم قلب من است ولی اینها مسائلی است که رخ می دهد.» و در مورداحتمال گلزنی اش در آن بازی گفت:« اگر گل بزنم شادی می کنم؛ باید گلزنی ام را مثل تمام گلهایی که در روزهای یکشنبه دربازی با فوتبال با دوستانم می زنم، جشن بگیرم ولی نه با بدی و بی احترامی.»

نیمار درمورد قهرمانی تیم ملی برزیل در جام کنفدراسیون ها وبرد 0-3 مقابل اسپانیا گفت:« در جام کنفدراسیون ها، اتحادی که تیم ما به تمام مردم برزیل نشان داد، خیلی زیبا بود. ارتباط خوبی میان بازیکنان و هواداران برقرار شده بود.»او درمورد هم تیمی هایش در بارسلونا وبازیکنان تیم ملی اسپانیا که در فینال جام کنفدراسیون ها مقابلشان بازی کرده گفت:« در طول بازی تماس های محدودی با بازیکنان داشتم و بعد از اتمام بازی کمی با پیکه حرف زدم، او به من خوشآمد گفت و گفت که از پیوستنم به بارسا خوشحال است.»


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها