ماجرای یاسمینه گومز نوزاد برزیلی حیرت آور است. این نوزاد چند دقیقه پس از تولد در بیمارستان لوندرینا در جنوب برزیل از سوی پزشکان مرده اعلام شد اما سه ساعت بعد قبل از اینکه برای دفن به گورستان برده شود، زنده شد.
کد خبر: ۵۷۹۰۴۴
نوزاد مرده زنده شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مترونیوز، پزشکان بیمارستان لوندرینا در جنوب برزیل چند دقیقه پس از تولد یاسمینه اعلام کردند که نوزاد مرده است و گواهی فوت را یکی از پزشکان امضا کرد.

یکی از پرستارها پیکر نوزاد را شست و لباس تنش کرد،سپس او را داخل یک تابوت کوچک در محراب کلیسای بیمارستان گذاشت. هنگامی که مادر بزرگ نوزاد برای تحویل گرفتن جسد او آمد سه ساعت از اعلام مرگ یاسمینه می گذشت.

ناگهان نوزاد پاهایش را تکان داد و شروع به گریه کرد. پرستاری که نوزاد را شسته بود، می گوید: اطمینان می دهم که نوزاد مرده بود. من به چشم خودم دیدم. تمام بدنش به رنگ آبی درآمده بود ، کاملا مانند یک مرده.

پزشکی که گواهی فوت را امضا کرده بود، تاکید می کند: مردم هرچه می خواهند بگویند اما افرادی که در محل حاضر بودند آنچه که واقعا گذشت را می دانند. در جریان 20 سال حرفه پزشکی هرگز با چنین موردی مواجه نشده بودم. نبض نوزاد نمی زد، تمام دستگاه ها نشان می دادند که تنفس و ضربان قلبش متوقف شده است.

یاسمینه کوچولو در بخش مراقبت های ویژه نوزادان بستری است. والدینش به دلیل پیروزی اش در برابر مرگ نام او را به ویکتوریا تغییر داده اند.  امروز حال نوزاد خوب است و وضع سلامتی اش رضایت بخش است. والدین و نزدیکانش نیز بسیار خوشحال هستند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شاملو
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
۰
۰
قربان خدا برم كه همه چیز دست خودته بر منكرش لعنت

نیازمندی ها