برای متوقف کردن پرونده وینگادا در کمیته انضباطی در فیفا؛

هنوز نامه‌ای به پرسپولیس نرسیده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، از پرداخت مابقی مطالبات نلو وینگادا سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و دستیارش و تسویه حساب نهایی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۸۷۸
بدهی پرسپولیس به وینگادا تسویه شد


به گزارش سایت جام جم  ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تهران ، محمد رویانیان گفت: نلو وینگادا سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) شکایت کرده و مدعی دریافت مطالباتی نزدیک به ۴۵۰ هزار دلار شده بود.
رویانیان اضافه کرد: در این راستا، بخش حقوقی باشگاه پیگیری های لازم را انجام داد و ادعاهایی را مطرح کرد. در ادامه مذاکراتی نیز با خود وینگادا انجام شد و در نهایت مقرر گردید ۳۵۰ هزار دلار به این مربی پرتغالی و دستیارش پرداخت کنیم.
وی ادامه داد: هفته گذشته اقدام به تهیه ۲۴۰ هزار دلار کرده و آن را به وینگادا و دستیارش پرداخت کردیم. به هواداران گفته بودیم نگران این پرونده نباشند. به رغم شرایط فعلی، با حساسیت و دقت هرچه بیشتر، این پرونده را پیگیری کرده و برای بستن آن، تلاش هایی کردم تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: خوشبختانه ۱۱۰ هزار دلار باقیمانده نیز امروز (دوشنبه) با مساعدت و حمایت مالی بعضی از دوستان به حساب وینگادا واریز شد. به این ترتیب مطالبات وینگادا را به طور کامل پرداخت کردیم و تسویه حساب نهایی با وی و دستیارش انجام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها