یک دسر لذیذ و خوشمزه که مواد غذایی آن برای بدنتان مفید باشید چه سراغ دارید؟ اگر طرز تهیه کرم آناناس را نمی‌دانید، آموزش آن را بخوانید و یک بار مزه‌اش را امتحان کنید؛ مشتری خواهید شد!
کد خبر: ۵۷۶۵۷۲

مواد لازم:


ورق ژلاتین: 6 عدد
شکر: یک پیمانه
شیر: یک پنجم پیمانه
کمپوت آناناس: یک قوطی متوسط
پوست پرتقال رنده شده: یک قاشق چایخوری
خامه: یک پیمانه

طرز تهیه:

ورقه‌های ژلاتین را در مقداری آب سرد به مدت 2 دقیقه خیس کنید. سپس شکر را با آب کمپوت مخلوط کنید و روی حرارت قرار دهید تا شکر کاملا حل شود. ورقه‌های ژلاتین را از آب بیرون آورید و به مواد بالا اضافه نمایید و خوب به هم بزنید تا ورقه‌های ژلاتین حل شود. مواد را از روی حرارت بردارید و پوست پرتقال را به آن بیفزایید و شیر را کم‌کم به آن اضافه کنید و سپس مایه را کنار بگذارید تا سرد شود. خامه را با همزن برقی به هم بزنید تا کمی سفت شود و سپس به مواد اضافه کنید.

نیمی از تکه‌های آناناس را در ته قالب مورد نظر بچینید و کمی از کرم را روی آن بریزید و به مدت یک ربع ساعت در فریزر قرار دهید. سپس آن را از فریزر بیرون آورید و بقیه کرم را روی آن بریزید و به مدت 24 ساعت در یخچال قرار دهید. آنگاه ته قالب را یک لحظه در آب ولرم زده و در ظرف مورد نظر برگردانید و روی آن را با خامه و تکه‌های آناناس تزیین کنید.

بسته به میلتان، می‌توانید از خود آناناس هم به جای کمپوت آن استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
sedi
United States
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
agar az ananase tazeh estefadeh konid desereton nemibandeh hatman bayad az kompot ya ananasi ke kami pokhteh shodeh estefadeh kard

نیازمندی ها