پس لرزه های کنار گذاشتن رویانیان؛

دایی از پرسپولیس جدا می شود

پرسپولیس به دنبال جذب هافبک دفاعی؛

دایی: قول قهرمانی نمی‌دهم

دومین مرحله از تست آمادگی جسمانی پرسپوایس دیروز بعدازظهر در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انجام شد.
کد خبر: ۵۷۵۵۴۵
دایی: قول قهرمانی نمی‌دهم


در حاشیه این تست علی دایی درباره شرایط آمادگی تیم گفت: با پیوستن ملی‌پوشان به تیم روز به روز شاهد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان هستیم. انجام این مرحله از تست نشان می‌دهد که بازیکنان وضعیت بدنی بهتری را نسبت به روزهای اول تمرینات دارند. ما امیدوار هستیم تا قبل از شروع لیگ با برنامه‌هایی که در نظر گرفتیم تیمی آماده را روانه مسابقات لیگ کنیم.

وی از بازیکنانی که در این فصل به این تیم آمدند ابراز رضایت کرد و به ادامه یارگیری در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: ما در پست هافبک دفاعی با قاسم حدادی‌فر قرار داد داشتیم ولی متاسفانه با خبر شدیم که با ذوب آهن قرارداد خود را تمدید کرده که فعلا هم شرایط این بازیکن مشخص نیست، ولی در نظر داریم در این پست با بازیکنی داخلی قرار داد ببندیم. البته اگر بازیکنی در حد نام پرسپولیس را پیدا نکنیم مطمئنا با رایزنی‌هایی که از چند روز گذشته انجام دادیم به فکر جذب بازیکن خارجی در این پست هستیم تا بتواند نیازهای ما را برطرف کند.

دایی درباره تاخیر دو هفته ای در شروع لیگ نیز گفت: خیلی برای ما تفاوتی ندارد زیرا برنامه‌هایمان را اصولی طبق زمان پیش بردیم. شاید تنها به بیشتر هماهنگ شدن تیم کمک کند که آن هم با توجه به شروع خوب تمرینات‌مان در این فصل فرق چندانی ندارد.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا قولی بابت قهرمانی در این فصل به هواداران می دهید اظهار داشت: هیچ قولی نمی‌دهم فقط می‌توانم این را بگویم که امسال تمام عزم خود را جذب کرده ایم تا با تلاش کادر فنی و بازیکنان، به آنچه که استحقاق این هواداران پرشور پرسپولیس است دست یابیم.

وی اشاره‌ای هم به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی و بردهای تیم ملی والیبال در لیگ جهانی داشت و به سایت آکادمی المپیک گفت: مطمئنا والیبال ما در این چند سال روند خوبی را طی کرده است که به ثبات مدیریتی برمی‌گردد، و همچنین برنامه‌های بلند مدت و پایه به اضافه اینکه الان والیبال ما یکی از بهترین مربی‌های حال حاضر دنیا را دارد که به تیم ما کمک زیادی را کرده است.

دایی در ادامه افزود: فوتبال هم ورزش اول کشورمان و خیلی از جاهای دنیا است و شما دیدید با صعود تیم ملی به جام جهانی چه شور نشاطی در بین مردم و جامعه افتاد. ما باید از ورزش ملی خود حمایت کنیم تا این شور نشاط پایدار بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها