فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از عملکرد و فضای باز اطلاع رسانی رسانه ملی در انتخابات قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۷۲۵۴۷
قدردانی فرمانده ناجا از عملکرد رسانه ملی در انتخابات

سردار اسماعیل احمدی مقدم در سمنان گفت: صدا و سیما به نحو فوق العاده ای عمل کرد و جایی برای عرض اندام رسانه ها و سایت های اینترنتی معاند و بیگانه باقی نگذاشت.

وی با بیان اینکه بر اساس نظر سنجی ها 90 درصد مردم از بینندگان و شنوندگان برنامه های انتخاباتی رسانه ملی بخصوص مناظره ها بودند، افزود: هیچ خبری نبود که در رسانه های بیگانه اعلام شود و قبل از آن مردم از رسانه ملی خبر را نشنیده باشند.

فرمانده نیروی انتظامی اظهارداشت: حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد همه ترفندهای دشمنان را نقش بر آب کرد.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه انتخابات ایران صحنه خلع سلاح دشمن بود، افزود : مستکبران به امید ایجاد اختلاف میان مردم و حاکمیت، انتخابات امسال را نشانه رفته بودند که نامگذاری الهام گونه سال با درایت رهبری و حضور پر شور مردم در انتخابات و مراسم شادمانی پس از انتخابات، آنها را وادار به اعتراف به نفع جمهوری اسلامی کرد.

وی تصریح کرد: کشورهایی که رنگ انتخابات را به خود ندیده اند و دموکرات ترین آنها بیشتر از 50 درصد مشارکت مردمی در انتخابات خود ندارند، ادعا می کردند که انتخابات ایران صحیح نیست و حالا خود آنها به رأی مردم ایران احترام می گذارند.

فرمانده نیروی انتظامی وجود انواع سلایق سیاسی در نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و پوشش مطلوب رسانه ای را از دلایل مهم حضور مردم در انتخابات بیان کرد و افزود : انتخابات 24 خرداد مشق مردم سالاری و در واقع پیروزی مردم و رهبری نظام بود که باید برایش سجده شکر به درگاه خدا فرود آورد.

سردار احمدی مقدم با قدردانی از مواضع قاطع رئیس جمهور منتخب درباره اصول اساسی نظام، اظهارداشت: آخرین پرده خواب دشمن هم با این اعلام مواضع آقای روحانی و حمایت مردم باطل شد.

وی با اعلام آمادگی پلیس برای همکاری با دولت آقای روحانی، افزود: به علت احاطه آقای روحانی به مسائل امنیتی و اطلاعاتی امیدواریم که اقدامات مشترک موثری صورت گیرد، چرا که اعتیاد بخش اعظمی از علل وقوع سرقت های خُرد را در بر می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دولت نهم و دهم توانسته است، بین 20 تا 75 درصد امنیت مرزها را بطور کامل ساماندهی کند، از دولت یازدهم خواست با توجه به وجود کانون های نا امنی در کشورهای همسایه، با همین روند برای استحکام امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران تلاش کند.(واحد مرکزی خبر) 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها