دیدار نوروزی با بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما

محمدعلی کشاورز: «آنتونی کویین» گفت هنرمند نباید دنبال پول بدود

«محمدعلی کشاورز» بازیگر پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آتیه بستری شده است.
کد خبر: ۵۷۲۲۷۷
«محمدعلی کشاورز» تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت

به گزارش ایرنا، وی که پیشتر به علت شکستگی از ناحیه لگن در بیمارستان آتیه بستری بود، بار دیگر در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است.
علت بستری شدن مجدد کشاورز در بیمارستان، عارضه قبلی وی اعلام شده است.
محمدعلی کشاورز در سال ۱۳۰۹ در اصفهان محله سیچان(سیچون) متولد شد. وی فارغ‌التحصیل هنرستان هنرپیشگی تهران و دانشکده هنرهای دراماتیک است.
کشاورز فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۳۹ با حضور در نمایش «ویولن ساز کره‌مونا» آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در نمایش‌هایی همچون «آنتیگون»، «آندورا»، «ادیپوس شهریار»، «بازی استریندبرگ»، «دایی وانیا»، «عاشق مترسک» و «لبخند باشکوه آقای گیل» به بازیگری حرفه‌ای در تئاتر بدل شد.
کشاورز در سریال‌های تلویزیونی نیز همچون «دایی جان ناپلئون»، «آتش بدون دود»، «هزاردستان»، «سربداران»، «سلطان و شبان»، «گرگ‌ها خاکستری رنگ اند» و «پدرسالار» به نقش آفرینی پرداخته‌ است.
همچنین «رگبار»، «خشت و آینه»، «برزخی‌ها»، «کمال الملک»، «مردی که موش شد»، «کفش‌های میرزا نوروز»، «مادر»، «جست وجو در جزیره»، «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، «دلشدگان»، «آقای بخشدار»، «زیر درختان زیتون»، «روز واقعه» و «کمیته مجازات» از جمله آثار محمدعلی کشاورز در سینما است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها