«مرداک» برای سومین بار طلاق می‌گیرد

حدود یک سال و نیم پیش بود که موضوع شنود تلفنی رسانه‌های تحت نظر روپرت مرداک در رسانه‌های دنیا مطرح و به جنجال بزرگی تبدیل شد. بیشتر این انتقادها، به رسانه‌های مرداک در انگلیس تعلق داشت. ادامه این جنجال حتی پای مرداک را برای تحقیق و تفحص به پارلمان انگلیس باز کرد.
کد خبر: ۵۷۱۴۹۱
«مرداک» برای سومین بار طلاق می‌گیرد

بی‌شک ماندگارترین بخش آن جلسه پارلمان زمانی رقم خورد که فردی با کف و تیغ اصلاح به سمت مرداک حمله‌ور شد؛ درست در زمانی که وی قصد ضربه زدن را به این غول رسانه‌ای داشت، زنی مانع از این کار شد و از مرداک محافظت کرد.

دوربین‌های تلویزیونی پس از این حادثه، بسرعت لنزهای خود را به سمت این زن بردند تا بیش از پیش با او آشنا شوند. خانم مورد نظر وندی دنگ، همسر سوم روپرت مرداک بود.

از آن زمان به بعد، بسیاری بر این باور بودند که مرداک هشتاد و دو ساله پس از دو ازدواج ناموفق، حال فردی فداکار را در کنار خود دارد، اما اخبار تازه‌ای که درباره این زوج منتشر می‌شود، آن صحبت‌ها و ادعاها را تا حدودی در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

تازه‌ترین اخبار رسانه‌های خبری حاکی است که مرداک قصد طلاق دادن همسر چهل و چهار ساله خود را دارد.

سابقه آشنایی خانم دنگ و مرداک به سال 1997 بازمی‌گردد و آن موقعی بود که دنگ در تلویزیون استار هنگ‌کنگ (از شرکت‌های رسانه‌ای و تلویزیونی متعلق به مرداک) آغاز به فعالیت کرد. این نقطه آغاز آشنایی این دو نفر بود تا این‌که سال 1999 ازدواج آنها به صورت رسمی اعلام شد.

آن موقع مرداک در حالی برای سومین بار داماد شد که دو هفته پیشتر همسر دوم خود را طلاق داده بود؛ طلاقی که در تاریخ بی‌سابقه شد، به گونه‌ای طلاق آنا ماریا، همسر دوم مرداک حدود 1.7 میلیارد دلار هزینه روی دست این پیرمرد گذاشت.

خبر طلاق این زوج در حالی منتشر می‌شود که دو دختر یازده و 9 ساله ثمره زندگی چهارده ساله آنها به حساب می‌آیند. به احتمال زیاد طی چند روز آینده اخبار بیشتری از پنت هاوس 44 میلیون دلاری منطقه منهتن نیویورک (محل زندگی مرداک و دنگ) به گوش می‌رسد.

حسین خلیلی - گروه بین‌الملل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها