کریمی را در تهران ببینید

کاپیتان پرسپولیس به شهرستان نمی رود

ستاره سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط بازگشتش به فوتبال و تیم پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۵۷۰۴۳۵
کریمی: مشکل پرسپولیس مدیر عاملی است که روی حرف خودش نمی ماند


علی کریمی که از برد ملی‌پوشان بسیار خوشحال بود از تمایلش برای بازگشت به پرسپولیس خبر داد و گفت: دوست دارم به فوتبال برگردم. فرقی نمی‌کند در کدام تیم باشد، اما دوست دارم در پرسپولیس فوتبالم را تمام کنم. البته معلوم نیست مسئولان باشگاه بخواهند. باشگاه نتوانسته این اتفاق را خیلی شفاف اعلام کند اما دیگر همه می‌دانند که قضیه چیست. من برای کادر فنی تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

علی کریمی همچنین درباره پیروزی پرگل ایران برابر لبنان نیز گفت: خیلی خوشحالم که در حضور این تعداد هوادار این نتیجه را به دست آوردیم هرچند می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. من امروز یکی از این صدهزار نفر حاضر در ورزشگاه بودم و امیدوارم تیم ملی بتواند با نتیجه مناسب در کره به جام جهانی برود.

وی درباره احتمال بازگشتش به تیم ملی نیز گفت: من همیشه در خدمت تیم ملی هستم و هر موقع از من بخواهند برای تیم ملی بازی می کنم.

کریمی درباره بازی آخر ایران مقابل کره جنوبی گفت: شکست دادن این تیم در خاک خودش سخت است اما غیرممکن نیست. ما در تهران کره را شکست دادیم و این کار را در زمین حریف هم می‌توانیم انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که برای فصل بعد چه برنامه ای دارید، گفت: هنوز وضعیتم مشخص نیست. چند تیم به من پیشنهاد دادند که از باید از لطف‌شان تشکر کنم. ان شا الله در روزهای آینده تصمیم نهایی را می‌گیرم.

کاپیتان فصل گذشته سرخپوشان درباره کشمکش‌های بین او رویانیان نیز گفت: وقتی کسی کارش را بلد نباشد و جمع را که می‌بیند تحت تاثیر جو قرار می‌گیرد، به قول ما فوتبالی‌ها جوگیر می‌شود. فعلا همه چیز دست آنهاست. البته در این دو سه روز و معلوم نیست که فردا پس فردا چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که مشکلش در پرسپولیس با کیست، گفت: مشکل مدیرعاملی است که حرفی می‌زند اما یک ساعت روی حرفش نمی‌ماند و آن را تکذیب می‌کند. از قدیم گفته‌اند مرد است و حرفش. حتی اگر به ضررش باشد نیز نباید زیر حرفش بزند. ان‌شاءالله ده سال در پرسپولیس بمانند و ببینیم چه نتیجه‌ای به دست می‌آورند.

کریمی درباره ماجرای چکی که در یکی از رسانه‌ها منتشر شده بود و مربوط به او می‌شد، اظهار کرد: خوب شد این سوال را پرسیدید. من اصلا به خاطر مبلغ این کار را نکردم چرا که مبلغش خیلی زیاد نبود، اما من می‌خواهم بپرسم که چرا باشگاه پرسپولیس باید چکی را بدهد که دو تاریخ دارد. شما می توانید از یک کارشناس و یک وکیل دادگستری بپرسید. برای باشگاهی مثل پرسپولیس زشت است که چنین چک‌هایی دست کسی بدهد. امیدوارم دیگر از این چک‌ها به بازیکنان و مربیان بعدی داده نشود که فکر نمی‌کنم از این جرات‌ها داشته باشند.

علی کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده در تهران بازی می‌کند یا شهرستان گفت: مهم نیست، باید به پیشنهادهایم فکر کنم. مطمئن باشید یک تصمیم خوب در پایان می‌گیرم.

وی همچنین درباره این موضوع که چند پیشنهاد خارجی هم دارد افزود: نه. فعلا که سر نخواستنم دعواست.

بازیکن فصل قبل پرسپولیس همچنین درباره بازگشتش به این تیم عنوان کرد: نمی‌شود زمانی که من با یک نفر مشکل دارم دوباره برگردم و با او کار کنم. وقتی اختلاف نظر و اختلاف سلیقه داریم، چنین امری امکان‌پذیر نیست. البته ایشان که نمی‌تواند درباره فوتبال صحبت کند چرا که تازه به فوتبال آمده است.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر کسی که با او مشکل دارد از پرسپولیس برود به این تیم برمی‌گردد افزود: باید کادر فنی هم به آمدنم علاقه نشان دهد که تا به حال چنین اتفاقی نیفتاده است. البته حق طبیعی سرمربی است که بازیکنانش را انتخاب کند. الان هم چند بازیکن گرفته‌اند ولی حتی یک زنگ به من نزدند که آقا بیا احوال‌پرسی کنیم. باز هم می‌گویم این حق مدیرعامل و کادر فنی است و من برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

کریمی همچنین درباره تشویق علی دایی بعد از رفتن حمید استیلی و اینکه آیا در نبود او هواداران تشویقش می‌کنند گفت: امیدوارم اگر این اتفاق افتاد آقایان آن را به من نسبت ندهند.

کریمی در پایان به ایسنا گفت: من از همه باشگاه‌هایی که به من پیشنهاد دادند تشکر می‌کنم و از آن‌ها زمان می‌خواهم. هنوز به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم و همه چیز در کنار خانواده خوب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها