مدیر مسئول روزنامه جام جم:

باید منتظر ترکیب کابینه جدید باشیم

مدیرمسئول روزنامه جام جم گفت: اگر هدف نامزد‌های اصولگرا این است که رأی مردم را به سمت فردی از اصولگرایان هدایت کنند، با تعدد نامزدهای این جبهه، محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۵۷۰۲۳۱
نامزدهای اصولگرا در فرصت باقیمانده تصمیم انقلابی بگیرند

بیژن مقدم مدیرمسئول روزنامه جام جم در گفت‌وگو با فارس با اشاره به لزوم وحدت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون آرایش صحنه مقداری شفاف‌تر شده و  لذا دوستانی که در جبهه اصولگرایی هستند با برداشت درست از صحنه موجود باید تصمیم انقلابی صحیحی بگیرند.

وی افزود: اگر هدف این بوده که تا امروز افرادی بیایند و ترویج یک گفتمان را صورت دهند که این کار تا الان انجام و بحث‌های مربوط به گفتمان مطرح شده است اما اگر هدف‌شان این است که رای مردم را به سمت فردی از اصولگرایان جذب کنند، این کار با تعدد نامزدهای اصولگرا محقق نمی‌شود.

مقدم بر همین اساس به کاندیداهای اصولگرا تأکید کرد باید در فرصت باقیمانده انصراف و کناره‌گیری به سمت فرد مشخصی از جبهه اصولگرایان را اعلام کنند و توضیح دهند که چرا این کار را کرده‌اند.

وی از آنها خواست که به مردم اعلام کنند که ما هدف‌های بزرگ‌تری داریم؛ به خصوص که بر اساس نظر‌سنجی‌های معتبر، میزان رای هر فرد مشخص است و برخی می‌دانند که رای نمی‌آورند ولی همچنان اصرار دارند در صحنه حضور داشته باشند.

مدیرمسئول روزنامه جام جم گفت: کاندیداها باید در فرصت باقیمانده کمک کنند تا رای مردم از پراکندگی خارج و به سمت فردی که امکان رای‌آوری بیشتری دارد سوق داده شود که در این صورت، مردم هم بهتر انتخاب می‌کنند.

مقدم با اشاره به کناره‌گیری حدادعادل از عرصه انتخابات گفت: کار آقای حدادعادل کار بسیار خوبی بود و ایشان در این خصوص توضیح هم دادند و یا کاری که در جبهه اصلاحات انجام شد که نامزدی به خاطر هدف مشترک، به نفع دیگری کنار کشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مریم عباسی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
۰
۰
این كاندیداهای محترمی كه جنگ بر سر اصولگرایی و اصلاحطلبی دارند برای خدمت به ملت نیامده اند!
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
۰
۰
سلام نظر بسیار خوبی ارایه دادید ...اگر رای درستی ندهیم نا امنی در ایران مثل نا امنی در فلسطین می شود
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
۰
۰
پیشنهاد میكنم آقای جلیلی كه رای كمتری دارند همانند آقای عارف قهرمانانه كنار روند.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
۰
۰
اصولگرایان اگردنبال قدرت نیستندهرچه صریعترائتلاف كنندتاگرفتاراصلاح طلبان افراطی نشویم

نیازمندی ها