کد خبر: ۵۶۹۹۶۹
رکوردار گینس در برنامه «صبحی دیگر»/  مردی که تمام برج میلاد را با توپ قوتبال روپایی زده است

رکوردار بیشترین تعداد روپایی در جهان که نامش در کتاب جهانی گینس ثبت شده صبح امروز مهمان برنامه «صبحی دیگر» شبکه آموزش شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما،شبکه آموزش در راستای تغییراتی که در محتوای برنامه های خود به وجود آورده نگاهی ویژه ای به مفاخر،جوانان تاثیرگذار در عرصه های مختلف دارد و می کوشد تا با رویکرد آموزشی و با دعوت از این افراد در برنامه های مختلف شبکه، فرهنگ سازی مناسبی در بین خانواده های ایرانی و جوانان داشته باشد، از این رو مهدی حب درویش صبح امروز مهمان برنامه زنده صبحگاهی «صبحی دیگر» شبکه آموزش که پربیننده ترین برنامه صبحگاهی سیماست، شد تا تلاش های خود را برای نسل جوان و خانواده ها تشریح کند که چگونه توانست به عنوان یک جوان ایرانی نامش در کتاب جهانی گینس ثبت شود.

مهدی حب درویش  فوتبالیست ایرانی رکورددار روپایی سرعتی با توپ است که نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. وی با انواع و اقسام توپها و در انواع سایز های مختلف قادر به زدن روپایی است .

علی نیکزاد مجری برنامه رکوردهایی که تاکنون مهدی حب درویش با توپ در جاهای مختلف به ثبت رسانده را نام برد.وی برای اولین بار دو هزار و 200 متر در برف به طور عقبی روپایی زنده است، پله های برج میلاد را نیز سه بار با توپ های فوتبال، تنیس و تیله در حال روپایی زدن بالا و پایین رفتهو روپایی زدن از حرم حضرت معصومه (س) تا جمکران نیز از دیگر رکوردهایش است.همچنین وی قادر است با تیله و یا ساچمه روپایی بزند.

 همچنین مهدی حب درویش که مسوول کمیته روپایی ایران است برای بسترسازی این ورزش همگانی و نتایجی که تلاش و کار مستمر را  در پی داشته باشد تعدادی از نوجوانان و جوانان مستعد که در این رشته به فعالیت می پردازند را به برنامه آورده بود.

برنامه زنده «صبحی دیگر» با بخش های مختلف و متنوع و گفت و گوهای کارشناسی با اجرای نیما کرمی و علی نیکزاد  و تهیه کنندگی رامین موسوی ملکی هر روز ساعت 9:15 از شبکه آموزش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها