بازگشت رحمتی به تیم ملی منتفی شد

سیموئز: رحمتی سکوت کند

پرداخت تمام و کمال پول قرارداد سنگربان آبی

مهدی رحمتی از استقلال تکان نمی خورد

مهدی رحمتی با وجود تیم های خواهانی که دارد ، از استقلال جنب نمی خورد تا آبی ها که برای قهرمانی در آسیا برنامه دارند ، خیال شان از بابت دروازه راحت باشد .
کد خبر: ۵۶۶۸۱۴
مهدی رحمتی از استقلال تکان نمی خورد


به گزارش جام جم ورزشی ، مهدی رحمتی که طی روزهای گذشته با پیشنهادهای خوبی از سوی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس مواجه شده است ، به قول معروف نازش پیش مدیران استقلال خریدار دارد تا او اولین بازیکنی باشد که در شرایط بی پولی این روزهای باشگاه ، تمام و کمال تمام رقم قراردادش را دریافت می کند .
علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال با وجودی تمام صحبت هایی که در رابطه با جدایی اش از باشگاه مطرح است ، برای آنکه مهدی رحمتی را در استقلال ماندگار کند ، تمام باقی مانده قرارداد دروازه بان با تجربه و اول فوتبال ایران را پرداخت تا مهدی بدون دغدغه مالی ، این قول را بدهد که از استقلال جدا نخواهد شد .
این اتفاق در شرایطی روی می دهد که رحمتی در لیگ دوازدهم یکی از ارکان موفقیت تیمش به حساب آمد تا استقلالی ها با وجود او ، خیالشان از درون چارچوب دروازه راحت باشد . از آنجا که آبی ها می خواهند همچنان با قدرت به حضور موفق شان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهند ، حفظ این دروازه بان از نان شب برایشان واجب تر بود تا در این شرایط بی پولی ، نظر وی را برای ماندن حسابی جلب کنند .    

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمدرضان.ن((دادا))
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
۰
۰
عاقلانه ترین كار ممكن همین بود.
وقتی تو هر بازی حداقل 5توپ رو میگرفت كه از هرنظر 100% گل بود بایدم اینكار زودتر از اینها انجام میگرفت.سالی كه گذشت گفته شد دفاع استقلال بهترین خط دفاعی رو داشت بخاطر كم گل خوردن، در صورتی كه داستان چیز دیگه ای بود.
آقایون دفاعها همچین تیم مقابل رو اسكورت میكردن كه عمراً هیچ بادیگاردی اینكارو نمیكرد.حتی تا لحظۀ آخر كه طرف ضربۀ آخرشم به توپ میزد حتی آقایون زحمت اینكه پاشونو دراز كنن جلوی توپو بگیرن به خودشون نمیدادن.
حالا یا این توپو رحمتی میگرفت یا به تیر میخورد یا میرفت تو اوت یا كرنر یا نهایت اینكه گل میشد.
یادش بخیر تیمهایی كه امیرخان مربی گری میكرد تو نهایت زیبا بازی كردن بیشتر خطاها رو هم انجام میدادن یعنی نمیذاشتن توپ و بازیكن هر 2 رد شن فقط یكیشون اجازه داشت رد شه. تازه اگه خدا دوسش داشت سالم رد میشد والا ......
بهرحال بهترین كار ممكن انجام گرفت هرچندكه چندتا دیگه هم اینطورنو باید زودتر كارو یكسره كرد تا از دست لاشخورا در امان بود.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
۰
۰
خوب معلومه! چون هیچ جایی در هیچ تیمی ندارد !

نیازمندی ها