در فوتبال جزیره تیم های متمول لیگ برتر یعنی چلسی، منچستر سیتی و منچستر یونایتد رو به جذب ستاره های شاغل در لیگ های اسپانیا ، ایتالیا ، آلمان و چند بازیکن از لیگ برزیل آورده اند این در حالی است که سایر تیم های انگلیسی فقط از یکدیگر بازیکن می گیرند.
کد خبر: ۵۶۵۶۳۸
آقای گل ایتالیا در راه لیگ برتر


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛  فعلا مهم ترین خبر فوتبال جزیره مربوط به انتقال ادینسون کاوانی ، آقای گل سری آ ایتالیا به منچستر سیتی است، البته من سیتی برای نهایی کردن این انتقال یک مشکل بزرگ پیش روی خود می بیند ، مشکلی به نام رئال مادرید که به دنبال جذب کاوانی است.

• چلسی هافبک تیم رئال مادرید را با 30 میلیون پوند می خرد. مودریچ که در زمان مربی گری مورینیو در رئال نیز از بازیکنان مورد علاقه این مربی بود به احتمال بسیار زیاد به همراه مورینیو به چلسی می رود. چلسی دو سال پیش نیز پیشنهادی 27 میلیون یورویی به این بازیکن ارائه داده بود که مورینیو با این انتقال مخالفت کرد.
• منچستر سیتی و رئال مادرید برای جذب آقای گل رقابت های سری آ ایتالیا رقابت سرسختانه ای را با یکدیگر آغاز کرده اند. ادینسون کاوانی ، مهاجم اروگوئه ای ناپولی، که در فصل اخیر سری آ ایتالیا به عنوان آقای گلی دست یافت هم اکنون از سوی باشگاهش 60 میلیون یورو قیمت گذاری شده است.
• سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی از انتخاب مانوئل پلگرینی به عنوان سرمربی جدید این تیم ابراز خوشحالی کرد.  او در این باره گفت: پلگرینی یکی از بهترین انتخاب هایی بود که می توانست برای منچستر سیتی انجام شود، با این مربی دوباره می توانیم قهرمان لیگ برتر انگلیس شویم.
• آلن پدرو سرمربی نیوکاسل ابراز امیدواری کرد که نیوکاسل با یافتن منابع مالی قدرتمند بتواند همپای تیم های متمول جزیره از جمله چلسی ، منچستر یونایتد و منچسترسیتی شود. وی گفت: لیاقت نیوکاسل خیلی بیشتر از این است اما تا زمانی که مشکلات مالی پا بر جا باشند نمی توانید ردی از آن نیوکاسل سال های گذشته را ببینید.
• لوییس سوارز مهاجم جنجالی تیم لیورپول بر خلاف شایعات اخیر در این تیم می ماند. سوارز که در این فصل با گاز گرفتن دست مدافع چلسی با انتقادات و حجم توهین های بسیار زیادی روبرو شده بود تصمیم به ترک لیگ برتر گرفته بود اما حمایت هم تیمی هایش باعث شد تا او از تصمیم خود منصرف شود. وی گفت: هم تیمی هایم بهترین دوستانم هستند، آنها من را پشتیبانی می کنند و با این شرایط نسبت به ماندن در لیورپول دلگرم تر می شوم.
• مارسل دسایی کاپیتان سابق تیم چلسی به گرث بیل ، بازیکن فصل انگلستان و مهاجم تیم تاتنهام هشدار داد اگر بخواهد در تاتنهام باقی بماند راه های پیشرفت بر او بسته می شود. دسایی گفت: بیل باید به یک تیم بزرگ تری برود که برای قهرمانی در جام های مختلف شانس زیادی دارد اما تاتنهام نه بزرگ است و نه حتی در لیگ انگلیس شانس قهرمانی دارد. بیل با حضور در یک تیم بزرگ تر ارزش های خود را بیشتر نشان میدهد در غیر اینصورت در حد یک تیم ضعیف باقی خواهد ماند.
• انتقال ماروئونه فلاینی مهاجم بلژیکی  تیم اورتون به منچستر یونایتد تقریبا نهایی شد. دیوید مویس سرمربی جدید من یونایتد و فصل گذشته اورتون به فلاینی بسیار اعتقاد دارد و از همان نخستین روز حضورش در منچستر یونایتد عنوان داشت که فلاینی را با خود به اولد ترافورد می آورد. این بلژیکی 24 میلیون پوند می ارزد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها