درخواست شفاهی پرسپولیس برای جذب هافبک نفت؛

هلندی ها به دنبال جذب یعقوب کریمی

دیروز کریم انصاری فرد، امروز یعقوب کریمی؛

بازارگرمی با کمک هلندی ها و بوندسلیگایی ها

بازار گرمی های بازیکنانی ایرانی در پایان فصل به یک جریان کاملا عادی تبدیل شده است، در این جریان بازیکنان خود را از پر مشتری ترین بازیکنان فوتبال ایران می دانند .
کد خبر: ۵۶۵۵۷۹
بازارگرمی با کمک هلندی ها و بوندسلیگایی ها

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ این بازیکنان بدون توجه به اینکه چه عملکردی در لیگ از خود بر جای گذاشته اند قیمت بالایی را هم بر روی خود می گذارند. اما در فصل های اخیر برخی از بازیکنان  در بازار گرمی پا را فراتر گذاشتند و تیم های خارجی لیگ های معتبر اروپایی را مشتری سرسخت خود معرفی می کردند. در میان همه این بازار گرمی ها دو اتفاق کاملا مشابه افتاد، دو اتفاقی که اوج فرصت طلبی و بازار گرمی بازیکنان ایرانی را نشان می دهد. این بازار گرمی ها جریانی کاملا عادی در فوتبال ایران تبدیل شده است و همه از آن آگاهند اما با این وجود مدیران باشگاه ها با اینکه در بطن فوتبال قرار دارند از کنار این موضوع به راحتی عبور می کنند.

دست و پا زدن تیم بوندسلیگایی!

کریم انصاری فرد همان کسی است که توسط علی دایی به فوتبال معرفی شد و قرار بود که پا جای پای او بگذارد اما او حتی در ارائه نمایش درخشان گذشته خودش هم ناکام بود. انصاری فرد در آخرین فصلی که برای سایپا بازی می کرد مشتریان زیادی پیدا کرده بود که یکی از این مشتریان پرسپولیس بود، تیمی که در نهایت به آن پیوست . انصاری فرد پیش از پیوستن به پرسپولیس مدام از پیشنهاد تیم های خارجی که به او شده است حرف زد و اینکه تا زمان عقد قرارداد نهایی نام تیمش را فاش نمی کند. او یک تیم بوندسلیگایی را مشتری سر سخت خود می دانست و هر بار از او پرسیده می شد این تیم خارجی چه نام دارد عنوان می کرد که تا زمان عقد قرارداد اعلام نمی کنم! انصاری فرد آن روزها مدام در میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در رفت و آمد بود و در این میان تیم ناشناخته بوندسلیگایی را هم مشتری پر و پا قرص خود می دانست . در همین رفت و آمدها بین دو باشگاه قرمز و آبی پایتخت و در حالی که آن تیم بوندسلیگایی ناشناخته هم دست و پا می زد قیمت کریم انصاری فرد هم بالا و بالاتر رفت و هنگامی که قیمتش به بالاترین حد ممکن رسید در نهایت با پرسپولیس قرارداد بست. پس از این قرارداد مشخص شد که اصلا تیم بوندسلیگایی در کار نبوده . انصاری فرد فصل پیش از آن نیز از تمایل یک تیم خارجی برای جذب خودش خبر داد و اینکه چون به سایپا تعهد دارد به این تیم خارجی نمی رود اما کسی نبود که به این نکته مهم اشاره کند انصاری فرد سرباز است و هیچ جا نمی تواند برود. اکنون و در حالی که تیم ها برای بستن بار خود برای حضور در لیگ سیزدهم بار خود را بسته اند این بار نوبت به یعقوب کریمی است تا راه فصل گذشته کریم انصاری فرد را در پیش بگیرد و چه گزینه ای بهتر از پرسپولیس که مدیرانش همیشه فریب بازار گرمی های بازیکنان را خورده اند می تواند قیمت او را بالا ببرد؟ کریمی در هفته های  منتهی به لیگ دوازدهم بارها با پرسپولیس مذاکره کرد و در حالی که لیگ به پایان نرسیده بود به یکی از مهم ترین چهره های نقل و انتقالات تبدیل شده بود. مهاجم نفت تهران در لیگ دوازدهم پس از مذاکره با پرسپولیس ناگهان اعلام کرد که از یک تیم هلندی پیشنهاد دارد و جالب اینکه نمی خواهد نام این تیم هلندی را فعلا به کسی بگوید!  بالا رفتن قیمت یعقوب کریمی که البته یکی از خوب های لیگ دوازدهم بود به دلایل مختلفی اتفاق افتاد اما به هر دلیلی که باشد که خبر رسید او با یک قرارداد 700 میلیونی به سپاهان پیوسته است. حالا او که خیالش بابت بستن یک قرارداد نجومی راحت شده است می تواند نام آن تیم هلندی را اعلام کند یا اینکه مثل کریم انصاری فرد نام مشتری پر و  پا قرصش را برای همیشه در نزد خود نگه دارد!
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها