مدت یکسال از تعطیلی تنها استخر بیجار می گذرد و مسئولین شهرستان کمبود اعتبار برای تعمیرات را تنها مشکل راه انداری آن بیان کردند.
کد خبر: ۵۶۳۳۳۷
کمبود اعتبار، تنها استخر بیجار را تعطیل کرد

شنا ورزشی پایه و سفارش شده در دین اسلام است که باید برای ترویج آن از تمام ابزارهای لازم استفاده کنیم اما شاید روزی که استخر شنا در بیجار به بهره برداری رسید جوانان این دیار پس از سالها انتظار فکر نمی کردند  که این خوشحالی چند صباحی بیشتر دوام نداشته باشد و استخر تفریحی و ورزشی شان به یک مکان مخروبه تبدیل شود.

جوانان و نوجوانان این دیار به خیال اینکه می توانند اوقات فراغت خود را به بهترین نحو بگذارنند، به این مکان تفریحی و ورزشی روی آوردند اما دریغ از اینکه باز بودن درب این استخر چند صباحی بیشتر به طول نینجامید و درب استخر بیجار به علت خرابی سقف استخر و تعمیر آن به مدت یکسال بسته شده است.

مدیران و مسئولان هزینه تعمیر سقف استخر را 260میلیون تومان برآورد و بیان کردند افرادی که برای ساخت سقف این استخر فاکتور به ما می دهند مبلغ را به دلیل تورم اقتصادی و تحریم های اقتصادی تا دو روزتضمین می کنند و از روز سوم مصالح با قیمت جدید فاکتور می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیجار به اقدامات انجام گرفته در راستای باز گشایی مجدد استخر بیجار اشاره کرد و گفت: متاسفانه با توجه به پیگیرهای متعدد مسئولین ورزش استان نتوانستیم بودجه مورد نیاز تعمیرات سقف استخر را بدست آوریم و همین امر ما را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

ثقفی افزود: طی هفته های گذشته رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان و تنی چند از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان برای دریافت بودجه برای حمایت از ورزش کردستان به ویژه اعتبار مورد نیاز برای تعمیرات استخر بیجار دیدار داشته اند ولی تاکنون این پیگیری های هم نتیجه ای را به دنبال نداشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیجار یادآور شد: هر روزه تعداد کثیری از مردم شهرستان جهت بازگشایی مجدد استخر با اداره ورزش و جوانان تماس می گیرند و خواستار راه اندازی استخر هستند که امیدواریم با اطلاع رسانی دقیق و شفاف برای مردم شهرستان، شاهد ورود سرمایه گذاران جهت تعمیرات اساسی استخر بیجار باشیم و بتوانیم رضایت مردم را به دست آوریم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها