مردی که به اتهام قتل مادر و خواهرش در یکی از محله‌های ایلام تحت تعقیب پلیس جنایی این شهر بود، پس از هفت سال فرار در تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۳۲۷۷
دستگیری قاتل فراری پس از 7 سال

به گزارش جام‌جم، در یکی از روزهای سال 1386 اهالی محله «سرطاف» ایلام با شنیدن صدای شلیک گلوله به خیابان آمدند و مشاهده کردند پسر یکی از همسایه‌ها سلاح به دست از خانه‌شان خارج شد. او با تیراندازی هوایی و تهدید همسایه‌ها سوار خودرویی شده و از محل دور شد.

در پی فرار مرد مسلح، همسایه‌ها موضوع را به ماموران اطلاع دادند و با ورود به خانه مردم متهم، متوجه شدند زن همسایه و دو دخترش با شلیک گلوله زخمی شده‌اند. دقایقی بعد با حضور ماموران انتظامی در محل، سه زن زخمی به مرکز درمانی انتقال یافتند، اما مادر خانواده و یکی از دخترانش براثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شدند و دیگر دختر خانواده از مرگ نجات یافت.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی ایلام با اطلاع از به هوش‌آمدن دختر زخمی، به تحقیق از وی پرداختند که معلوم شد، برادرش روز حادثه با آنها مشاجره کرده و با شدت گرفتن درگیری ابتدا به مادرشان و سپس به او و خواهرش شلیک کرده است.

کارآگاهان جنایی با اطلاعات به دست آمده از تنها شاهد جنایت، جستجوی گسترده‌ای را برای دستگیری عامل این جنایت خانوادگی آغاز کردند، اما موفق به شناسایی او نشدند تا این‌که چند روز پیش اطلاع یافتند متهم مدتی را در عراق بوده و اکنون به تهران بازگشته و در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کند.

در این مرحله کارآگاهان جنایی استان ایلام با هماهنگی قضایی عازم تهران شده و با شناسایی مخفیگاه قاتل فراری، عصر روز بیست و چهارم اردیبهشت امسال وی را پس از هفت‌سال دستگیر کردند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، با اعتراف متهم به ارتکاب دو جنایت و سوءقصد به جان خواهر دیگرش، برای او قرار قانونی صادر شده و او برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان ایلام منتقل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها