خلبان شرکت هوایی آمریکن ایرلاینز هنگام پرواز از لس آنجلس به نیویوک ناگزیر به فرود اضطراری شد زیرا یک مسافر زن از ابتدا بی وقفه یک آهنگ را با صدای بلند خوانده و حاضر به سکوت نبود.
کد خبر: ۵۶۲۸۵۵
فرود اضطراری به دلیل مسافر آوازه خوان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، هفته گذشته در جریان پرواز یک هواپیمای شرکت آمریکن ایرلاینز از لس آنجلس به نیویورک یک مسافر زن شروع به خواندن یک آهنگ با صدای بلند کرد.

مهمانداران از او خواستند که آهسته آواز بخواند یا سکوت کند. اما مسافر زن به رغم اینکه آهنگ خارج از نت می خواند به دستور مهمانداران توجهی نکرد و به خواندن ادامه داد.

خلبان ناگزیر شد برای پیاده کردن این مسافر سمج و مزاحم در میانه پرواز اقدام به فرود اضطراری کند.

او با برج مراقبت فرودگاه شهر دالاس تماس گرفت و اجازه فرود خواست. پس از فرود هواپیما در فرودگاه دالاس ماموران پلیس بلافاصله حاضر شده و مسافر مزاحم را در حالی که هنوز به خواندن ادامه می داد از هواپیما خارج کردند.

با اینکه مهمانداران این پرواز تمام تلاش خود را به خرج دادند تا داستان این ماجرا به بیرون درز نکند اما یک مسافر با دوربین مخفی از این زن آوازه خوان فیلم برداری کرد.

در این فیلم کوتاه می توان متوجه شد که مسافران تا زمان خروج این زن از هواپیما چه کشیده اند زیرا وی نه تنها خوش صدا نبود بلکه این آهنگ مشهور را نیز خارج نت می خواند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها