با ابلاغ مصوبه دولت توسط معاون اول رئیس جمهور، مالیات مسکن مهر برای هر واحد 300 هزار تومان و بیمه تامین اجتماعی هر متر مربع مسکن مهر 5200 تومان تعیین شد.
کد خبر: ۵۶۰۹۷۳
مالیات مسکن مهر 300 هزار تومان شد

هیات وزیران در جلسه چهارم اردیبهشت ماه جاری به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران این مصوبه را از تصویب گذراند و سپس محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهوری آن را برای اجرا ابلاغ کرد.

براساس این ابلاغیه، تعرفه بیمه تامین اجتماعی برای هر متر مربع مسکن مهر از تاریخ اول فروردین 1388 در پروژه های تفاهم نامه سه جانبه با سازندگان و تعاونی ها و پیمانکاران فرعی طرف قرارداد 52 هزار ریال تعیین و برای یک بار اخذ می شود. سازمان تامین اجتماعی بیمه دیگری از پروژه های مسکن مهر دریافت نمی کند و پس از دریافت کل این مبلغ موظف است در مدت بیست روز نسبت به صدور مفاصا حساب اقدام نماید.

2- میزان مالیات پروژه های مسکن مهر بابت هر واحد مسکن مهر از اول فروردین 1388 در پروژه های تفاهم نامه سه جانبه با سازندگان و تعاونی ها و پیمانکاران فرعی طرف قرارداد با آنها با هر نوع قراداد و با معرفی وزارت راه و شهرسازی حداکثر سه میلیون ریال برای هر واحد تعیین می شود و هیچگونه مالیات دیگری به غیر از مالیات بر ارزش افزوده بابت خرید مصالح به این پروژه ها تعلق نمی گیرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها