درگیری در تیم ملی فوتسال!

2 بازیکن اخراج شدند

خسوس و افتخاری بی‌گناهی‌ام را تائید کردند

نظری: قربانی برخی مسائل شدم

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال گفت: درگیری من با مربی دروازه‌بانان تیم ملی موضوع خاصی نبود اما در این میان من قربانی برخی مسائل شدم.
کد خبر: ۵۶۰۷۲۴
نظری: قربانی برخی مسائل شدم


مصطفی نظری چهارشنبه هفته گذشته در تمرینات تیم ملی فوتسال با امیر فراشی مربی دروازه‌بانان تیم ملی درگیری پیدا کرد، نظری پس از این اتفاقات در مورد این موضوع صحبت نکرده بود اما پس از اینکه خسوس تصمیم گرفت نظری تا پایان اردوی تیم ملی در تمرینات شرکت نکند دروازه‌بان اول تیم ملی درباره این اتفاقات توضیحاتی به فارس داد که در زیر می‌خوانیم.

درگیری از چه قرار بود؟

درگیری خاصی نبود یک اختلاف فنی جزئی به وجود آمد که حتی رضا لک هم می‌تواند در این باره شهادت بدهد اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که دوست خوبمان ناگهان جنجال به پا کرد و سالن را ترک کرد. زمانی که من برای دلجویی به سمت او رفتم او با پرخاشگری جواب مرا داد. همه اذعان داشته‌اند که من بی‌تقصیر بوده‌ام به هر حال مطیع اوامر آنها هستم. در 10 سالی که در تیم ملی تلاش می‌کنم هر باری که به تیم ملی آمده‌ام مانند یک جوان با انگیزه ظاهر شده‌ام کسی نیستم که بخواهم برای تیم ملی کلاس بگذارم اما فکر می‌کنم در این دوره به من کم‌لطفی شد.

 مثل اینکه خسوس اعلام کرده از فراشی عذرخواهی کنی.

من چنین چیزی را نشنیده‌ام.

این کار را انجام می‌دهی؟

کاری نکرده‌ام که بخواهم عذرخواهی کنم.

 این درگیری ریشه در اتفاقات گذشته دارد، دراین‌باره صحبت می‌کنی؟

بله این مسائل به گذشته برمی‌گردد که بهتر است هم‌اکنون درباره آن صحبت نکنیم. من از دید مثبت به این موضوع نگاه می‌کنم و هیچ گاه از دید منفی به مسائل نمی‌نگرم. به هر حال قسمت بوده این اتفاق رخ دهد، اما فکر می‌کنم قربانی یک سری مسائلی می‌شوم که شاید گفتن آن درست نباشد.

تا بازی‌های آسیایی داخل سالن کره جنوبی حضور نداری؟

به هر حال امیدوارم تیم ملی در این مسابقات بتواند قهرمان شود، زیرا به آن نیاز دارد. از روز گذشته به کل این موضوع را کنار گذاشته‌ام و به فکر پیشنهاد السد قطر هستم و به طور جدی به آن فکر می‌کنم.

این پیشنهادت به کجا کشیده شد؟

احتمال دارد با توجه به پیشنهادی که آنها داده‌اند در لیگ ایران بازی نکنم و برای بازی به لیگ قطر بروم فعلاً در حال مذاکره هستم. آنها از ماه تیر تا شهریور مرا می‌خواهند و من هم شرایطی برای آنها گذاشته‌ام و مبلغی را اعلام کرده‌ام که قرار است آنها در این زمینه جواب بدهند. به هیچ وجه از شرایط خود کوتاه نمی‌آیم.

 روز گذشته با افتخاری و خسوس جلسه‌ای داشتی، نتایج این جلسات چه بود؟

جلسات فوق‌العاده خوب بود من همواره در مصاحبه‌های خود اعلام کرده‌ام که خسوس را دوست دارم و از او حمایت کرده‌ام. روز گذشته هم صحبت خوبی با او انجام دادم. او با قدرت گفت که تو بیگناه هستی و من از او خواستم که مشکل مرا حل کند اما او گفت نمی‌توانم. افتخاری هم به من اعلام کرد که به گونه‌ای در این مسئله قربانی شده‌ام. من نمی‌خواهم بگویم که در این مسئله بی‌تقصیر بوده‌ام اما ضرری که دارم می‌بینم از درصد تقصیرم بیشتر است.

 پس با این شرایط به فکر بازگشت پس از مسابقات داخل سالن آسیایی هستی؟

صد در صد اینگونه است، من یک سال و نیم با این شرایط دست و پنجه نرم کرده‌ام اما مطمئن باشید بار دیگر با قدرت برخواهم گشت. با صحبت‌هایی که انجام دادیم موضوع ساده‌تر از این مسائل است که در آینده بخواهد برایم مشکلاتی به وجود آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها