هفته بیست و یکم لیگ دسته اول؛

پیکان بازی بزرگ را به راهیان باخت

زمان برگزاری پلی‌آف لیگ برتر همچنان در ابهام!

بهروان: 20 روز گذشت و هنوز منتظریم پلی‌آف را برگزار کنیم!

رییس سازمان لیگ آزادگان گفت: همچنان منتظر حکم کمیته انضباطی درباره پرونده تخلفات لیگ دسته یک هستیم تا مسابقه پلی‌آف را برگزار کنیم.
کد خبر: ۵۵۹۹۸۹
بهروان: 20 روز گذشت و هنوز منتظریم پلی‌آف را برگزار کنیم!

غلامرضا بهروان درباره زمان برگزاری مسابقه پلی آف لیگ برتر که قرار بود میان دو تیم استقلال خوزستان و مس سرچشمه برگزار شود اما به خاطر رسیدگی به پرونده تبانی همچنان در ابهام است، اظهار کرد: ما تمام برنامه‌ریزی‌، تعیین میزبان و زمان برگزاری دو بازی رفت و برگشت پلی آف را انجام داده بودیم و این موضوع به اطلاع باشگاه‌ها هم رسیده بود. با توجه به اینکه 26 فروردین بازی‌های لیگ دسته یک تمام شد، مقرر کرده بودیم ششم و دوازدهم اردیبهشت دیدارهای پلی‌آف را برگزار کنیم تا آخرین تیم صعود کننده به لیگ برتر تکلیفش را بداند اما بنابر دستور فدراسیون این بازی لغو شد.

وی افزود: با توجه به رسیدگی کمیته انضباطی به پرونده تبانی و سایر تخلفات لیگ دسته یک، فدراسیون از ما خواست این مسابقه تا اطلاع ثانوی برگزار نشود و اعلام شد طی یک هفته تکلیف پرونده روشن می‌شود. اما یک هفته شد، 10 روز، بعد شد دو هفته و الان از 26 فروردین که بازی‌ها تمام شد تا امروز (یکشنبه) 20 روز است که مسابقه پلی‌آف برگزار نشده و ما همچنان منتظر حکم نهایی کمیته انضباطی هستیم.

بهروان که مسوولیت برگزاری تورنمنت فوتبال ساحلی غرب آسیا در قشم را برعهده دارد، درباره وضعیت میزبانی ایران توضیح داد: اینجا همه چیز خوب است و با تلاشی که فدراسیون و مسوولان منطقه آزاد قشم انجام داد‌ند، توانسته‌ایم میزبانی خوبی داشته باشیم. این اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیاست که بدون مشکل خاصی در جزیره قشم در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها