اصابت راکت‌های رژیم صهیونیستی به دمشق

هشدار ارتش سوریه به تل آویو

پس از اعلام خبر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به خاک سوریه که با تایید و تکذیب همراه بود این بار تلویزیون سوریه با پخش گزارشی از حملات راکتی رژیم اشغالگر قدس به دمشق خبر داد.ارتش سوریه نیز نسبت به این حملات به اسرائیل هشدار داد.
کد خبر: ۵۵۹۹۴۴
هشدار ارتش سوریه به تل آویو

به گزارش جام جم آنلاین بامداد امروز یکشنبه مشق شاهد چند انفجار قوی بود که بر اساس اخبار منتشر شده از تلویزیون سوریه این انفجارها به خاطر حملات راکتی اسرائیل به وقع پیوسته است.

ارتش سوریه که این روزها موفقیت‌های چشمگیری در مقابله با گروهک‌های تروریستی وهابی و سلفی به دست آورده و شکست‌های سنگینی هم به آنها وارد کرده است، اکنون با ورود اسرائیل و تجاوز به خاک سوریه، تل آویو در صدد است تا بتواند با این حملات جان تازه‌ای به تروریست‌ها بدهد.

این در حالی است که حملات نظامی اسرائیل و تجاوز این رژیم به خاک سوریه از سوی مجامع بین‌المللی و سازمان ملل محکوم نشده است.پس از حملات ارتش رژیم صهیونیستی ارتش سوریه اعلام کرد هر گونه حق پاسخگویی به این تجاوز را برای خود محفوظ و قانونی می‌داند.

چند روز پیش بود که خبر حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد که از سوی ارتش سوریه تکذیب شد اما یک مقام آگاه آمریکا به شبکه خبری ان بی سی گفته بود، حمله جنگنده‌های اسرائیلی به تاسیسات نظامی در حومه دمشق انجام شده است.

روسیه که از حامیان دولت بشار اسد است بارها در باره حمله نظامی به دمشق هشدا داده است اما اوباما که هنوز نسبت به عواقب حمله نظامی به سوریه نگرانی شدیدی دارد در واکنش به گزارش های حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه گفته بود که اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند.

کشورهای غربی،آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از 2 سال است که با حمایت از تروریست‌ها در سوریه در صدد سرنگونی دولت قانونی بشار اسد هستند اما به خاطر ماهیت تروریست‌ها و حمایت مردم از دولت حاکم تاکنون نتوانستند به اهداف خود برسند.

تجاوز هواپیماهای جنگنده بمب افکن ترکیه که سال گذشته وارد حریم هوایی سوریه شده بودند بی‌پاسخ ‌نماند و پدافند هوایی ارتش سوریه در واکنش به این تجاوز فعال شد و یک فروند از جنگنده بمب افکن‌های متجاوز ترکیه‌ای که از نوع فانتوم اف 4 بود سرنگون کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
۰
۰
این از بر حق بودن دولت سوریه است . كاش ما هم می توانستیم كمك كنیم این را كارشناسان جواب دهند .
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
۰
۰
با سلام ایران كه هم پیمان نظامی سوریه و لبنان است، باید خیلی بیشتر از اینها از سوریه حمایت نظامی كند خصوصاً با نبش قبر صحابی پیامبر اعظم و تهدید به نبش قبر مطهر حضرت زینب(س)، دیگر جای تعلل نیست و باید علنی و غیر علنی پاسخ سنگینی به كفار داد. من شخصاً آماده ام در صورت ادامه بی حرمتی به مقدسات عازم سوریه شوم. هرچند حضورم تأثیری نداشته باشد. والسلام
مسعود
United Arab Emirates
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
۰
۰
در مورد حتك حرمت مكانهای مقدس كه توسط گروهی مرتد و بی دین ( به نام اسلام )انجام میشود باید بسیار برخورد قوی و رسانه ای داشت لااقل یك راهپیمائی و یك عزاداری از طرف ملت و كلیه احزاب برگزار شود( خدا با ماست)
مسعود
United Arab Emirates
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
۰
۰
از قدیم گفتن ( كسی كه خوابه میشه بیدارش كرد ولی كسی كه خودشو به خواب زده نمیشه بیدار كنی) این مرتدین و منافقینی كه اقدام به نبش قبر صحابه حضرت رسول و امیر المومنین كردند دیگه حرفی برای گفتن ندارن وقتی جسد مطهر حجربن عدی را بعد از 1400 سال تازه دیدن، راستی عقلی هم در كلشون باقی مونده فقط كافیست 1 سوال از خودشون بكنند .
سید علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
۰
۰
بسم الله. اگر این گروه های تكفیری كه از طرف عربستان جنایت كار حمایت می شوند دستشان به مرقد حضرت زینب برسد بدون شك فاجعه ای رخ خواهد داد به بزرگی مصیبت كربلا آن وقت است كه فقط باید منتظر فرمان جهاد باشیم . {خون حسین(ع) در رگم به جوش آمده است. اللهم عجل لفرج مولانا صاحب الزمان}
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
۰
۰
لطفا مصاحبه ای با اهل فن داشته باشید كه بهتر نیست این حمله های اسرائیل متقابلا جواب داده بشه و سوریه هم به اسرائیل حمله كنه ؟ بد نیست نظر استراتژیست ها رو مردم بدونند تا كی سوریه می خواد منتظر حمله های ناگهانی باشه و فقط دفاع كنه این باعث میشه كه اسرائیل روش بیشتر زیاد بشه ! دكترین دفاعی خوبه ولی نمیشه همیشه فقط دفاع كرد باید حمله های رسانه ای ، فرهنگی ، نظامی و ... كه اونا نسبت به مسلمانان دارند رو بر علیه خود این اسرائیلی های ظالم و نامرد و حیوان صفت به كار برد . اللهم عجل لولیك الفرج
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
۰
۰
برادر هوشنگ من هم آماده ام تا اخرین قطره خونم از اعتقاداتمان دفاع كنیم ولی مطمئنم كه می توانیم تأثیر گذار باشیم .
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
۰
۰
البته مردم سوریه با ایمان و اعتقاد راسخی كه دارند جواب دشمنان را خواهند داد
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
۰
۰
باسلام...دوستان عزیز شما مواظب باشید كلاه خودتونو باد نبره چیكار به اونا دارید...ما باید به فكر خودمون و كشورمون باشیم...
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
۰
۰
حاج حسین آقابلاد اسلام همانند پیكرندكه هرجا مورد تعرض قرار بگیرد آن پاره تن بدرد آمده وحس آن درتمام جوارح درك میگردد.سوریه از بلاد اسلام است.وباید از طرف مسلمین مورد حمایت قرار بگیرد.

نیازمندی ها