مردی که به قصد انتقامگیری از کارفرمای سابقش در مشهد، با راه اندازی یک سایت اینترنتی می‌خواست هتل او را بفروشد، پیش از عملی کردن نقشه خود، از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.در بازجویی از متهم معلوم شد، او قصد داشته با این اقدام، از کارفرمایش 250 میلیون تومان اخاذی کند.
کد خبر: ۵۵۸۹۰۹
ناکامی مرد انتقامجو در فروش اینترنتی یک هتل

به گزارش جام‌جم، سرهنگ عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: چندی پیش صاحب یک هتل در مشهد با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از یک اخاذ اینترنتی شکایت کرد.

عرفانی افزود: در تحقیق از شاکی معلوم شد از مدتی پیش افراد متعددی با تلفن محل کارش تماس گرفته و با معرفی خود به عنوان خریدار هتل، با خواندن آگهی فروش هتل با قیمت پایین‌تر در یک سایت اینترنتی با او تماس گرفته و درصدد خرید هتل هستند.

شیاد اینترنتی هتلی را در اینترنت می‌فروخت

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی یادآور شد: با طرح این شکایت و بررسی موضوع معلوم شد یک سایت اینترنتی به نام هتل شاکی در فضای مجازی راه‌اندازی و با ثبت تصاویر هتل در آن، از متقاضیان خواسته شده با شماره درج شده تماس بگیرند.

وی گفت: در حالی که تحقیقات پلیس فتا در این باره آغاز شده بود، چند روز بعد شاکی دوباره با حضور در این مرکز عنوان کرد، مردی در تماس تلفنی از او خواسته 250 میلیون تومان به وی بدهد و تهدید کرده در غیر این صورت تا چند روز آینده هتل وی را اینترنتی می‌فروشد.

عرفانی یادآور شد: در ادامه جستجوها، دو روز پیش ماموران فتا مخفیگاه اخاذ اینترنتی را شناسایی و او را در مشهد دستگیر کردند.

اعتراف متهم

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با انتقال متهم به پلیس فتا و بازجویی از وی معلوم شد، او پیش از این کارمند هتل شاکی بوده و به اطلاعات هتل و کارکنان دسترسی داشته و هنگامی که در پی اختلاف با شاکی از کارش اخراج شده، درصدد انتقامگیری از کارفرمای سابقش برآمده است.

وی گفت: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد متهم با راه‌اندازی یک سایت اینترنتی به نام صاحب هتل و درج آگهی فروش هتل به قیمت پایین‌تر، درصدد فروش اینترنتی هتل شاکی بوده و وقتی متوجه شده شاکی به راه‌اندازی این سایت اینترنتی پی برده؛ با تهدید وی قصد اخاذی 250 میلیون تومانی داشته که دستگیر می‌شود.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها