در پی آتش‌سوزی دفتر نمایندگی باشگاه؛

با افراد سودجو و اراذل برخورد جدی کنید

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به فرماندهی انتظامی استان اصفهان خواستار برخورد جدی با عوامل آتش زدن دفتر نمایندگی خود در این شهر شد.
کد خبر: ۵۵۸۰۱۴
با افراد سودجو و اراذل برخورد جدی کنید


روز جمعه در اقدامی عجیب تعدادی از افراد ناشناس در اصفهان دفتر نمایندگی باشگاه پرسپولیس را به آتش کشیدند. این موضوع ناراحتی مسئولان باشگاه پرسپولیس را در پی داشت که در نهایت  به درخواست رویانیان مسئولان باشگاه امروز نامه‌ رسمی به فرماندهی استان اصفهان نوشتند.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ در این نامه آمده است: از فرماندهی محترم اصفهان تقاضا داریم موضوع آتش زدن دفتر نمایندگی  در اصفهان را به صورتی جدی برای شناسایی عواملی که قصد برهم زدن آرامش را دارند پیگیری های لازم صورت گیرد. مطمئنا این افراد سودجو با عنوان اراذل باید شامل برخورد جدی شوند. چون می‌خواهند بین ما و باشگاه محترم سپاهان که وجهه و ارزش این مردم و باشگاه بالا است را دچار مشکل کنند. اصفهان و مردمانش مهد تمدن اسلام هستند و به هیچ عنوان نباید خدشه‌ای درباره این موضوع و این اتفاق‌ها بین باشگاه پرسپولیس و تیم خوب سپاهان و هواداران خونگرمش ایجاد شود.ما اکنون نیروی قوی و استوار می‌خواهیم تا با تلاش و کوشش افراد خاطی را شناسایی و سپس طبق قانون با آنها برخورد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها